کد خبر : 1697042 | 30 تیر 1399 ساعت 01:15 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترابزون اسپور در آخر فصل کم آورد؛

یاران حسینی باختند تا باشاک‌شهیر قهرمان شود

ترابزون اسپور در شب نیمکت‌نشینی مدافع ایرانی‌اش برابر کانیا اسپور شکست خورد تا باشاک‌شهیر به قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه برسد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و سوم و ماقبل پایانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ سوپر لیگ ترکیه از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب با انجام ۹ مسابقه همزمان پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ترابزون اسپور در حالی که سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم مدیکال پارک میزبان تیم کانیا اسپور بود.

 

 

1512836

 

 

یاران حسینی که تا پنج هفته قبل صدرنشین سوپر لیگ ترکیه و در آستانه کسب قهرمانی بودند، در پنج مسابقه اخیرشان روی دور ناکامی افتادند و به یک باخت، سه مساوی و تنها یک پیروزی رسیدند تا به رده دوم سقوط کنند و صدر جدول را به باشاک‌شهیر استانبول بدهند.

 

ناکامی‌های ترابزون اسپور این هفته هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دیدار خانگی مقابل کانیا اسپور رده چهاردهمی با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا ۶۲ امتیازی بماند و نایب‌قهرمانی‌اش در سوپر لیگ ترکیه قطعی شود.

 

 

1512838

 

 

اما در دیدار همزمان دیگر، تیم باشاک‌شهیر استانبول که هفته قبل برابر کانیا اسپور شکست خورده بود، موفق شد به برتری یک بر صفر مقابل کایزری اسپور دست یابد تا ۶۹ امتیازی شود و با هفت امتیاز بیشتر نسبت به یاران حسینی و در فاصله یک هفته به پایان فصل، برای نخستین بار در تاریخ سوپر لیگ ترکیه به قهرمانی برسد.

 

 

1512837

 

 

سید مجید حسینی، ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور که در مسابقه اخیرشان مقابل دنیزلی اسپور حضور کامل داشت، در دیدار با کانیا اسپور به طور کامل نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها