کد خبر : 1697328 | 31 تیر 1399 ساعت 14:42 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

خلعت، امید سهراب در روز محرومیت قاسمی نژاد

ستاره گلزن خط هافبک شهر خودرو محروم بزرگ این تیم در دیدار برابر تراکتور آذربایجان است.

 خلعت، امید سهراب در روز محرومیت قاسمی نژاد

به گزارش "ورزش سه" با اعلام رسمی سازمان لیگ مشخص شد سهراب بختیاری زاده برای ارنج تیمش به جز دغدغه انتخاب جانشین برای محمدعلی فرامرزی که در دیدار با پارس جنوبی جم اخراج شد، انتخاب جایگزین برای هافبک گلزن تیمش است؛ امین قاسمی نژاد که با چهار گل زده بهترین گلزن فصل عنابی‌پوشان در کنار سعید صادقی بوده، به دلیل چهار اخطاره بودن نمی‌تواند تیمش را برابر تراکتور همراهی کند.

 

بازیکن انتخاب جایگزین برای آن یک ماموریت دشوار برای سرمربی جدید شهر خودرو به حساب می‌آید اما او امیدوار است تا با بازگشت خلعتبری از مصدومیت، این وینگر سرعتی بتواند با آمادگی صددرصد عصای دست او شده و به خوبی جایگزین امین قاسمی نژاد گردد؛ البته بعید نیست با تغییر سیستم و چینش ارنج تهاجمی، حسین مهربان جایگزین امین قاسمی نژاد محروم شود.

 

شهر خودرویی‌ها به کسب سه امتیاز خانگی برابر تراکتور بسیار نیاز دارند چرا که نتیجه این دیدار نقش پررنگی در سرنوشت آسیایی شدن آن‌ها خواهد داشت و سهراب و شاگردانش می‌خواهند برای دومین سال متوالی این سهمیه ارزشمند را برای مشهد به ارمغان آورند.

 

دیدار دو تیم شهر خودرو و تراکتور با قضاوت بیژن حیدری پنجشنبه 2 مردادماه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از ساعت 20:15 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها