کد خبر : 1697423 | 01 مرداد 1399 ساعت 08:57 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

نشست مهم نقل و انتقالاتی در جزیره کاپری

جلسه رئیس باشگاه ناپولی و رمضانی درباره سردارآزمون

شب گذشته دیداری بین آئورلیو د لائورنتیس رئیس باشگاه ناپولی و فالی رمضانی ایجنت مشهور فوتبال برگزار شد که یکی از محورهای این نشست ماجرای انتقال سردارآزمون بود.

جلسه رئیس باشگاه ناپولی و رمضانی درباره سردارآزمون

به گزارش" ورزش سه" در دیداری که شب گذشته در جزیره کاپری در جنوب ناپل بین آئورلیو دلائورنتیس رئیس باشگاه ناپولی و فالی رمضانی مدیربرنامه سرشناس دنیای فوتبال برگزار شد، علاوه بر ماجرای ویکتور اوسیهمن مهاجم 21 ساله لیل فرانسه که موردتوجه باشگاه های بزرگ اروپایی است  در مورد چند بازیکن دیگر از جمله مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ صحبت شد.


توتو ناپولی در این ارتباط نوشت: در این جلسه رئیس باشگاه ناپولی در ارتباط با انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ روسیه و همچنین لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  صحبت شد که هر دو بازیکنانی تحت قرارداد این ایجنت سرشناس مقدونیه ای هستند.


با توجه به اینکه ناپولی شانس کمی را برای جذب ویکتور اوسیهمن برای خودش قائل است قصد دارد تمرکز بیشتری را روی سردار و یوویچ بگذارد. سردار آزمون ماه ها است که مورد توجه تیم ناپولی و جنارو گتوزو است اما هنوز مشخص نیست که این مهاجم تیم ملی ایران در نهایت چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت. سردار چند ماه در مصاحبه ای اعلام کرد که بعد از چند سال حضور در فوتبال روسیه دنبال چالش جدیدی می گردد.


در ماه های گذشته اخبار زیادی در مورد پیشنهاد تیم های مطرحی چون آرسنال، لستر سیتی، اورتون و وستهم به مهاجم ایرانی به گوش رسیده است هرچند از همان ابتدا ناپولی به عنوان جدی ترین مشتری سردارآزمون نامش مطرح بوده است.

 

1513262

 

دیدگاه‌ها