کد خبر : 1697476 | 01 مرداد 1399 ساعت 13:27 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

بلان شوالیه؛ حمله تبلیغاتی فرانسوی به بارسلونا

نشریه فرانسوی اکیپ امروز صفحه اول خود را به لوران بلان اختصاص داده و مدعی شد بلان مربی فصل آینده بارسلونا خواهد بود.

بلان شوالیه؛ حمله تبلیغاتی فرانسوی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه‌"، نشریه فرانسوی اکیپ امروز صفحه اول خود را به لوران بلان اختصاص داده و با استفاده از تیتر "شوالیه بلان" مدعی شد سرمربی آینده بارسلونا بلان است و او امسال تابستان راهی نوکمپ خواهد شد تا سکان هدایت تیم مسی و دوستان را بدست بگیرد.

 

البته خبر اصلی درباره اینکه لوران بلان یکی از گزینه‌های هدایت بارسا است را چند روز پیش روزنامه کاتالان اسپورت مطرح کرده بود. اکیپ می‌گوید احتمال نشستن روی نیمکت بارسا برای بلان بدون شک بسیار وسوسه‌انگیز خواهد بود. بلان از زمانی که در تابستان 2016 از سمت خود به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن کناره‌گیری کرد تا این لحظه بدون تیم بوده است.

 

1513329

 

اکیپ مدعی است مدیر ورزشی بارسا اریک آبیدال و دست راستش رامون پلانس این گزینه یعنی لوران بلان را مناسب‌تر از سایر گزینه‌ها ارزیابی می‌کنند. چرا که یکی از معیارهای اصلی آنها داشتن سابقه بارسایی است. بلان در فصل 1996-1997 برای بارسلونا بازی کرده و با این معیار مطابقت دارد. آبیدال در زمان مربی‌گری بلان در PSG با او دیدار کرده و از علاقه او به بازی مالکانه خبر دارد. این چیزی است که برای بلوگرانا اهمیت زیادی دارد.

 

1513330

 

بلان در تابستان 2017 پیشنهادهای دو تیم سویا و گالاتاسارای برای بدست گرفتن سکان این تیمها را رد کرده و اکیپ می‌گوید علت اصلی این بوده که او به دنبال یک باشگاه بزرگ بوده است. اما بلان 54ساله حالا دیگر قصد منتظر ماندن ندارد و می‌خواهد هر چه سریعتر روی نیمکت برگردد. اکیپ به نقل از نزدیکان به بلان می‌گوید این شرایط باعث شده او آماده مذاکرات باشد و حتی حاضر است برای کسب رضایت باشگاه با شرایط خاص هم کنار بیاید.

 

بر این اساس اکیپ حتی معتقد است که بلان حاضر خواهد بود با بارسا قراردادی تنها به اندازه یک  فصل امضا کند.

دیدگاه‌ها