کد خبر : 1697538 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:41 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

اخلاقی نبود بعد از سرآسیایی در شهر خودرو بمانم؛ 

مربی تراکتور: هدفگذاری ما کسب حداکثر امتیازات است

مصطفی صداقت پس از جدایی مجتبی سرآسیایی به کادر فنی تراکتور پیوست و در کنفرانس خبری پیش از مصاف با شهر خودرو به جای ساکت الهامی درنشست خبری شرکت کرد.

مربی تراکتور: هدفگذاری ما کسب حداکثر امتیازات است 

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو که روز آینده در مشهد برگزار خواهد شد، شرکت نکرد. به جای او اما دستیارش مصطفی صداقت به کنفرانس رفت و در واکنش به اولین سوال که در رابطه با آخرین شرایط مصدومان و محرومان تیم بود، ترجیح داد که حرفی نزند.» 


او سپس در مورد شرایط تیم ادامه داد:« تیم شرایط خوبی دارد. خدا را شکر هفته گذشته در دیدار برابر حریف رو در رو نتیجه خوبی به دست آوردیم. تمرینات خوبی هم داشته ایم و از نظر روحی هم آماده ایم.» 


مصطفی صداقت که پیش تر مربی شهرخودرو بوده، در مورد دلیل جدایی اش از این تیم و پیوستنش به تراکتور بیان کرد:« خب بعد از استعفای آقای سرآسیایی، من هم جدا شدم. اول قرار بود که نیم فصل به تراکتور اضافه شوم ولی به خاطر آقای سرآسیایی در شهر خودرو مانده بودم. اخلاقی نبود که بعد از ایشان بمانم. از آقای حمیداوی تشکر کردم و جداشدم.» 


او در پاسخ به این سوال که شرایط کدام تیم را برای کسب سهمیه آسیایی بهتر می داند، عنوان کرد:« اجازه بدهید من در مورد شهر خودرو که تیم رقیب است صحبت نکنم ولی شرایط تراکتور عالی است و دنبال این هستیم که شرایط را بهبود ببخشیم.» 


صداقت در مورد هدفگذاری باشگاه تراکتور برای ادامه فصل عنوان کرد:« هدفگذاری باشگاه تراکتور کسب حداکثر امتیازات و رسیدن به سهمیه آسیایی است.»

دیدگاه‌ها