کد خبر : 1697573 | 01 مرداد 1399 ساعت 18:35 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامه ای که به دست ایران هم رسید

تاکید ژاپنی ها به برگزاری قطعی المپیک توکیو

با ارسال نامه ای از سوی کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو و ضمن اعلام زمان و مکان قطعی برگزاری مسابقات رشته های مختلف، بر انجام بازیهای المپیک 2020 در سال آینده تاکید کرد.

تاکید ژاپنی ها به برگزاری قطعی المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و همه گیر شدن آن در سال جاری و درخواست برخی کشورها مبنی بر تعویق در برگزاری بازیهای المپیک 2020 و موافقت IOC بازیهای المپیک توکیو یکسال به تعویق افتاد. با توجه به شرایط پیش آمده کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو با ارسال نامه ای به تمامی کشورها اعلام کرد بازیهای المپیک توکیو سال آینده برگزار خواهد شد.


این نامه در حالی ارسال شده که این روزها شایعات زیادی پیرامون عدم برگزاری المپیک توکیو حتی در سال 2021 هم به گوش می رسد، اما به نظر می رسد کمیته بین المللی المپیک با همکاری کشور ژاپن قطعا قصد برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی جهان را در مرداد سال 1400 دارند.

 

در متن نامه ارسالی به کمیته ملی المپیک ایران آمده است:

کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو 2020 برنامه مسابقات(ویرایش جولای 2020) و جدول تاریخ ها و فعالیت های مربوط به بازیها را  ارسال نموده است.
طبق  جلسه بین کمیته برگزاری بازیها،کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک در ماه آوریل، مقرر شد برنامه مسابقات همانگونه که برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود در سال 2021 اجرا شود.
 فقط بنا بر دلایل اجرایی، زمان آغاز و پایان تعدادی از مسابقات تغییر جزئی خواهند داشت.
مسابقات در همان محل هایی که برای سال 2020 برنامه ریزی شده بودند، در سال 2021 نیز در همان محل ها برگزار خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها