کد خبر : 1697655 | 02 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

علت منتفی شدن حضور رانگنیک در میلان فاش شد

کریستین فالک، خبرنگار معروف بیلد مدعی شد رالف رانگنیک پیشنهاد حضور در میلان را رد کرده و به همین خاطر این تیم با استفانو پیولی تمدید کرده است.

علت منتفی شدن حضور رانگنیک در میلان فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور استفانو پیولی روی نیمکت روسونری، نتایج این تیم با پیشرفت قابل ملاحظه ای روبرو شده و بسیاری از هواداران میلان معتقد بودند که باید قرارداد این سرمربی ایتالیایی تمدید شود؛ اتفاقی که نهایتا دو شب پیش رخ داد و پیولی قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با میلانی‌ها تمدید کرد.

 

 

1513266

 

 

تمدید قرارداد پیولی با میلان در حالی رخ داد که در ماه‌های گذشته دائماً اخبار پیرامون حضور رالف رانگنیک آلمانی در این تیم به گوش می رسید. حتی گفته شد که رانگنیک به توافق کامل با میلان دست یافته و به طور قطع فصل آینده زمام امور را در باشگاه ایتالیایی برعهده خواهد گرفت اما تمدید قرارداد با پیولی باعث شد که تمام معادلات به هم بریزد.

 

البته منتفی شدن حضور رنگینک در میلان کمی مشکوک بود که حالا خبرنگار مشهور بیلد یعنی کریستین فالک علت آن را کرده است. او در این باره گفت: " ما می‌دانستیم که او برای حضور در میلان دچار تردید شده است. پیش از تماس و مذاکره با میلان هدف رانگنیک حضور در لیگ برتر انگلیس بود؛ همین حالا نیز این گونه است. ازطرفی رانگنیک قصد داشت تمام اختیارات در میلان به او سپرده شود اما صحبت هایی که اخیراً پائولو مالدینی درباره او مطرح کرده بود، این تردید را در او به وجود آورد که آیا واقعاً می تواند ایده های خود را در تیم ایتالیایی پیاده کند یا خیر.

 

 

1504681

 

 

از طرف دیگر رانگنیک علاقه ای نداشت باشگاه بازیکنانی‌ که او هیچ علاقه ای به آنها ندارد مثل سیمون کیائر را به خدمت بگیرد. با این وجود رابطه خوبی بین رانگینک و ایوان گازیدیس وجود دارد و من نمی توانم این موضوع را رد کنم که ممکن است در آینده او دوباره راهی میلان شود."

 

دیدگاه‌ها