کد خبر : 1697914 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:56 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

رابی فاولر

حفظ صلاح و مانه مهمترین وظیفه لیورپول است

رابی فاولر ستاره سابق باشگاه لیورپول می‌گوید حفظ و نگهداری محمد صلاح و سادیو مانه در حال حاضر مهمترین اقدامی است که لیورپول باید در دستور کار قرار دهد.

حفظ صلاح و مانه مهمترین وظیفه لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، رابی فاولر ستاره سابقه باشگاه لیورپول می‌گوید مشتاق است که خط حمله درخشان این تیم دست‌نخورده باقی مانده و در فصلهای آتی هم بتواند نقطه وقت اصلی تیم یورگن کلوپ باشد.

 

فاولر به همین دلیل معتقد است دور نگه داشتن محمد صلاح و سادیو مانه از دسترس رقبای اروپایی و حفظ و نگهداری آنها، در حال حاضر مهمترین اقدامی است که مدیریت لیورپول باید در دستور کار قرار دهد.

 

1513941

 

رابی فاولر در این باره گفت:" به نظر من یکی از مشکلات امسال لیورپول که البته مشکل خیلی بزرگی هم نبود نبود عمق در تیم بود. بچه‌هایی که به تیم اضافه شدند خوب کار کردند و فراز و نشیب نداشتند ولی وقتی اندی رابرتسون به خاطر مصدومیت نمی‌توانست بازی کند یا محروم بود ما در جناح چپ دچار مشکل شده بودیم. البته پیدا کردن بازیکنانی که بتوانند در این پست برای لیورپول بازی کنند و با رقابت شدید و فیکس نبودن کنار بیاید دشوار است".

 

اسطوره لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" من شک ندارم ستاره‌هایی مثل سادیو مانه‌، محمد صلاح و حتی فیرمینو به تیمهای دیگر لینک خواهند شد. ولی ما باید هر کاری می‌توانیم انجام دهیم تا آنها را نگه داریم. این به نظر من مهمترین کار فعلی باشگاه است".

 

 

دیدگاه‌ها