کد خبر : 1698020 | 03 مرداد 1399 ساعت 21:09 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

العربی بازی ۶ امتیازی را باخت؛

فرصت‌سوزی بزرگ یاران پورعلی‌گنجی

العربی در حضور ملی‌پوش ایرانی خود برابر الغرافه شکست خورد.

فرصت‌سوزی بزرگ یاران پورعلی‌گنجی

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر تیم العربی که برخلاف آخرین دیدار قبل از تعطیلات کرونایی، مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در استادیوم الجنوب شهر الوکره به مصاف الغرافه رده چهارمی رفت.

 

الغرافه که از امتیاز میزبانی در این دیدار بهره می‌برد، در دقیقه ۲۲ روی یک پاس در عمق از میانه زمین و سر توپ و شوت زمینی جوناتان کودیا دروازه یاران پورعلی‌گنجی را باز کرد و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت.

تیم العربی برای زنده کردن شانس کسب سهمیه آسیایی باید مقابل الغرافه که یک رده و ۴ امتیاز بالاتر از آنها داشت به برتری می‌رسید، اما در نیمه دوم نتوانست کار خاصی برابر حریف خود انجام دهد تا در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست بخورد.

 

1514091

 

یاران پورعلی‌گنجی با این باخت ۲۴ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند که بیشتر شدن فاصله امتیازی آنها با السد ۳۲ امتیازی و الغرافه ۳۱ امتیازی که در تلاش برای کسب سهمیه آسیایی هستند، احتمالا موجب ناکامی آنها در پایان فصل خواهد شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی العربی که امشب چهاردهمین بازی خود را در لیگ ستارگان قطر انجام می‌داد، ۹۰ دقیقه مقابل الغرافه در ترکیب تیمش حضور داشت.

دیدگاه‌ها