کد خبر : 1698189 | 04 مرداد 1399 ساعت 18:32 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

مخالفت منچستر با تمدید قرارداد قرضی سانچز با اینتر

الکسیس سانچز شانس بازی برای اینتر در لیگ اروپا را از دست خواهد داد مگر اینکه قراردادش با نراتزوری دائمی شود.

مخالفت منچستر با تمدید قرارداد قرضی سانچز با اینتر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به باشگاه اینتر اعلام کرده که اجازه تمدید قرارداد قرضی الکسیس سانچز برای حضور این بازیکن در لیگ اروپا را نخواهد داد چرا که ممکن است این تیم در این مسابقات با یکدیگر روبرو شوند. 

 

 

1489308

 

 

بازیکن شیلیایی پس از شروع مجدد رقابت های سری آ عملکرد خوبی را از خود در ترکیب اینتر به نمایش گذاشته با این حال قرارداد قرضی او در اول آگوست (11 مرداد) به پایان خواهد رسید و او نمی تواند تیمش را در رقابت های لیگ اروپا همراهی کند.

یونایتد پیش از این یک بار قرارداد قرضی این بازیکن را تمدید کرده بود تا او بتواند در دیدارهای پایانی سری آ که آخرین آنها برابر آتالانتاست، به میدان برود.

اینتر چند روز بعد دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برابر ختافه انجام می دهد و به همین دلیل مذاکراتی را با باشگاه یونایتد برای تمدید دوباره مهلت قرارداد قرضی این بازیکن انجام داده بود. با این حال جانلوکا دی مارتزیو، خبرگار اسکای اسپرت مدعی شده است که یونایتد درخواست اینتر را رد کرده و قصد ندارد به قوی تر شدن این باشگاه کمک کند چرا که احتمال دارد در صورت صعود هر دو تیم به مراحل بعدی، رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

 

 

1438613

 

 

اینتر حتی با در نظر گرفتن این شرایط حاضر بود در صورت رخ دادن این اتفاق مبلغی را پرداخت کند اما یونایتد همچنان بر نظر خود باقی ماند و تنها راه اینتر برای استفاده از سانچز دائمی کردن قرارداد این بازیکن خواهد بود.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر به مهاجم شیلیایی خود علاقه دارد و باشگاه باید راهی پیدا کند که تا پیش از 5 آگوست قرارداد این بازیکن را دائمی کند تا بتواند در رقابت های لیگ اروپا هم از او استفاده کند. 

دیدگاه‌ها