کد خبر : 1698224 | 04 مرداد 1399 ساعت 21:25 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا و رونمایی از فاکتورهایش برای جذب بازیکن جدید

میکل آرتتا سرمربی آرسنال درباره فاکتور هایش برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات صحبت کرد.

آرتتا و رونمایی از فاکتورهایش برای جذب بازیکن جدید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه با روی کار آمدن میکل آرتتا وضعیت آرسنال تا حدودی بهتر شد اما با این وجود هنوز هم نتایج پرنوسان این تیم ادامه داشته و بسیاری معتقد هستند که توپچی‌ها برای حل این معضل نیاز زیادی به تقویت در نقل و انتقالات پیش رو خواهند داشت. با این حال هنوز مشخص نیست که باشگاه لندنی تا چه میزان بودجه برای نقل و انتقالات پیش رو اختصاص خواهد داد.

 

میکل آرتتا حالا و پیش از این دیدار پایانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد از فاکتور هایش برای جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات پیش رو رونمایی کرده است. او در این باره گفت: " برای من قبل از اینکه کسی را به باشگاه بیاورم این ها سوالات شماره یک خواهند بود؛ او چگونه است؟ او چگونه می تواند در لحظه های دشوار واکنش نشان دهد؟ آیا او یک رهبر است؟ آیا کسی است که قصد دارد به هم تیمی های خود فشار بیاورد؟ آیا انگیزه اش شخصی است یا جاه طلبی های تیمی دارد؟ چه کسی می تواند در طولانی مدت پایدار و هماهنگ باشد؟
برای من اینها سوالاتی خواهد بود که قبل از جذب بازیکنان جدید از خودم می پرسم."

 

 

1512912

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " ما کاملا آماده نقل و انتقالات هستیم و من با مدیر فنی باشگاه صحبت کرده و با یکدیگر رابطه خوبی داریم. ما به سختی با یکدیگر کار کرده‌ایم تا بتوانیم یک طرح مناسب که می تواند به موفقیت منجر شود را پیاده سازی کنیم. از طرفی داشتن اطلاعات از تیمی که در اختیار دارید از همه چیز مهمتر است. این نیز مدتی برای من طول کشید."

دیدگاه‌ها