کد خبر : 1698231 | 04 مرداد 1399 ساعت 21:55 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار3- قشقایی یک

لیگ یک/ عنایتی مرد اول روزهای بعد از کرونا

تیم فوتبال هوادار با پیروزی برابر تیم قشقایی به چهارمین برد پیاپی خود و پنجمین پیروزی اش بعد از تعطیلی کرونا دست پیدا کند.

لیگ یک/ عنایتی مرد اول روزهای بعد از کرونا

 

به گزارش" ورزش سه"، رضا عنایتی و شاگردانش بعد از شروع مجدد رقابت های لیگ یک پس از طی یک تعطیلی طولانی به خاطر شیوع ویروس کرونا ، نتایجی فوق العاده را در لیگ یک گرفته است. هوادار که امروز در تهران قشقایی را سه بر دو شکست داد در شش مسابقه ای که بعد از تعطیلات انجام داده 5 برد و تنها یک شکست داشته است.


هوادار در بازی پرگل امروز 5 گل داشت ابتدا و در همان بیست دقیقه اول بازی با دو گل از حریفش پیش افتاد. سجاد دانایی در دقیقه 2 و حمیدکاظمی در دقیقه 20 برای هوادار گلزنی کردند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم بازی قشقایی در دقیقه 67 و توسط مسعود اسدی یکی ازگل ها را پاسخ داد اما هوادار دو دقیقه بعد با گل علی هزامی نتیجه را سه بر یک کرد.


تلاش قشقایی در ادامه بازی در نهایت در دقیقه 2+90 نتیجه داد این تیم توسط محمدجواد عباسی توانست گل دوم را تنها از سنگینی از شکستش کم کند. هوادار با این برد در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. رضا عنایتی با 5 برد در شش مسابقه می تواند بهترین مربی لیگ یک بعد از تعطیلی کرونا قرار بگیرد.


قشقایی نیز با این شکست 35 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدو قرار گرفت .

دیدگاه‌ها