کد خبر : 1698386 | 05 مرداد 1399 ساعت 17:42 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

تقابل دوباره منوچهری با تیم محبوبش

امین منوچهری این شانس را دارد تا در دیدار مقابل تیم محبوب و سابقش، عرض اندام کند.

به گزارش "ورزش سه"، دو دیدار معوقه ی هفته ی بیست و سوم لیگ برتر که به دلیل افزایش آمار کرونایی های دو تیم استقلال و فولاد لغو شده بود، فردا برگزار می شود که در یکی از این دو دیدار، استقلال در جم میهمان پارس جنوبی خواهد بود.



پس از حاشیه های فراوان و اتفاقاتی که بر سر لغو دیدار پارس و استقلال پیش آمد، بالاخره کمیته ها ی انضباطی و استیناف رای به برگزاری مجدد این دیدار دادند. حالا و از ساعت 20:30 دقیقه فردا، دو تیم در شهر جم به مصاف هم خواهند رفت. نکته ی جالب این دیدار تقابل تیم مجیدی با سرخابی های سابق و پرتعدادی است که در ترکیب پارس حضور دارند ولی شاید تقابل امین منوچهری با تیم محبوب و سابقش، بیش از بقیه جالب توجه باشد.

 

 

1490259

 



در دو دیداری که سیروس پورموسوی هدایت جمی ها را بر عهده گرفته، این مربی به رضا خالقی فر اعتقاد بیشتری داشته و منوچهری در دقایق پایانی به بازی آمده است ولی او شانس این را دارد که مقابل استقلال نیز در زمین مسابقه حضور پیدا کند.


منوچهری که قبلا از علاقه اش به استقلال خبر داده بود، در خرداد 91 و از سایپا به جمع آبی پوشان ملحق شد. او نیم فصل ناموفقی را در جمع آبی های پایتخت سپری کرد و در نقل و انتقالات میانه ی فصل از استقلال جدا شد.


منوچهری در آن مقطع کوتاهی که لباس استقلال را پوشید، تنها یکبار و در دقیقه 84 دیدار با ذوب آهن توانست برای این تیم گلزنی کند. تک گل 3 امتیازی منوچهری در آن دیدار، تنها خاطره ی خوش این مهاجم کرجی در لباس استقلال است.

دیدگاه‌ها