کد خبر : 1698390 | 05 مرداد 1399 ساعت 17:48 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

هفت علم و ادب هشت می‌شود؟

۷-۰ قاطع ترین نتیجه لیگ دسته اول این فصل

ملوان با 7 گل نماینده ی تبریز را شکست داد تا نتیجه ی قاطع ترین برد لیگ امسال، مجددا تکرار شود.

۷-۰ قاطع ترین نتیجه لیگ دسته اول این فصل

به گزارش "ورزش سه"، در بازیهای هفته ی سی و یکم لیگ آزادگان، ملوان موفق شد در یک دیدار یک طرفه با نتیجه ی عجیب 7 بر صفر از سد علم و ادب تبریز بگذرد تا نتیجه ی قاطع ترین پیروزی لیگ امسال مجددا تکرار شود.


در این دیدار، انزلی چی ها با گل های اکبر خواه(2گل)، هاشمی نژاد، صیاد برهانی،رمضانی، حسین پور و سعید حلافی با 7 گل تیم قعر جدولی علم و ادب تبریز را در هم کوبیدند. ملوانی ها با این پیروزی پر گل، هم به تفاضل گل هایشان سر و سامان بخشیدند و هم اینکه با کسب این 3 امتیاز، از منطقه ی خطر، خارج شدند. این هفتاد و چهارمین گلی بود که تبریزی ها در لیگ امسال دریافت کردند.


اما برد 7 گله ی ملوانی ها، پرگل ترین و قاطع ترین برد لیگ امسال نبود. چرا که تبریزی ها قبل تر و در دیدار هفته ی بیست و هفتم مقابل آلومینیوم اراک نیز با همین نتیجه ی 7 بر صفر مغلوب شده بودند تا رکورد بدترین شکست های امسال لیگ آزادگان، در اختیار علم و ادب باشد.


همچنین، تیجه ی دیدار بادران و قشقایی نیز در کنار این دو بازی، به عنوان پرگل ترین دیدارهای لیگ تا به اینجای کار شناخته می شود. در آن مسابقه که در هفته ی بیست و چهارم برگزار گردید، بادران با نتیجه ی 4 بر 3 از سد حریف شیرازی خود گذشت تا آن دیدار نیز با به ثمر رسیدن 7 گل، در کنار دو مسابقه ی ملوان و آلومینیوم اراک با علم و ادب تبریز، به عنوان پرگل ترین دیدارهای لیگ شناخته شوند.

دیدگاه‌ها