کد خبر : 1698425 | 05 مرداد 1399 ساعت 20:09 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول تمجید ویژه ای از ستاره بلژیکی منچسترسیتی یعنی کوین دی بروین انجام داد.

جردن هندرسون و تمجید ویژه از ستاره تیم رقیب

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی منچستر سیتی یعنی کوین دی بروین در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته و تا به اینجا آمار 13 گل و 22 پاس گل را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به ثبت رسانده است.

 

 

1506238

 

 

بسیاری معتقد بودند که با وجود قهرمانی لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اما باید جایزه بهترین بازیکن فصل به دی بروین برسد اما این اتفاق رخ نداد و مطابق پیش بینی ها این کاپیتان انگلیسی لیورپول یعنی جردن هندرسون بود که این جایزه را از آن خود کرد.

 

هندرسون پس از کسب این جایزه تمجید ویژه‌ای از ستاره تیم رقیب یعنی دی‌بروین انجام داد و گفت: " کوین بازیکن شگفت انگیزی است. به خاطر دارم که اولین بار وقتی او در چلسی بازی می کرد، عملکردش را تماشا کردم. او از همان زمان مثل یک بازیکن خاص به نظر می رسید و هنوز هم به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. شما می توانید عمل کردن به تمام کارهای سخت و اعتماد به نفس بالا را در بازی او مشاهده کنید.

 

 

1513511

 

 

من معتقد هستم که کوین به منچستر سیتی و لیگ برتر انگلیس اعتبار بخشیده است. حضور بازیکنانی مثل او در لیگ برتر شگفت انگیز است. با این حال من از امتحان کردن خودم در برابر بهترین بازیکنان دنیا لذت می برم."

دیدگاه‌ها