کد خبر : 1698682 | 07 مرداد 1399 ساعت 01:02 | 24.1K بازدید | 5 دیدگاه

حقیقی: همیشه به مربیان حریف احترام می گذارم

علیرضا حقیقی، دروازه بان نساجی در مصاف با فولاد هم شب خوبی را پشت سر گذاشت؛ با اینکه دراین بازی دوبار دروازه اش روی حملات حریف باز شد.

حقیقی: همیشه به مربیان حریف احترام می گذارم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی در خصوص این بازی گفت: بازی سختی بود؛ با توجه به اینکه حریف برای رسیدن به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند. ما ابتدا دو گل خوردیم اما بچه ها مردانه جنگیدند و تلاش کردند که حاصل این تلاش تغییر نتیجه بازی بود. در این بازی علاوه بر کسب سه امتیاز به این نتیجه رسیدیم که می توان از شکست پیروزی ساخت و این بیش از سه امتیاز برای ما ارزش داشت. خدا رو شکر که در نهایت با نمایشی که در زمین داشتیم باعث خوشحالی طرفداران نساجی شدیم. نمایشی که من درون زمین دارم حاصل تلاش همه اعضای تیم است. ما یک تیم هستیم و در بازی امشب تیم نساجی برنده شد.

 

دروازه بان نساجی در خصوص حواشی به وجود آمده در پایان بازی با فولاد که گفته می شود با مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد درگیر شده است؛ گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. من همواره در همه بازی ها چه پیش از شروع بازی و چه بعد از بازی با هر نتیجه ای به کادر فنی تیم حریف احترام می گذارم و این یک اصل در رفتار من است.

 

دیدگاه‌ها