کد خبر : 1698816 | 07 مرداد 1399 ساعت 18:02 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره چلسی راهی لیگ آمریکا خواهد شد؟!

کیا جورابچیان مدیر برنامه ویلیان اعلام کرد که وضعیت آینده این بازیکن بعد از فینال جام حذفی انگلیس مشخص خواهد شد.

ستاره چلسی راهی لیگ آمریکا خواهد شد؟!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی یعنی ویلیان اخیراً موافقت کرده که تا پایان رقابت های فصل 20-2019 در چلسی باقی بماند اما در عین حال او می توانند از تاریخ 26 جولای چالش جدیدی را در پیش بگیرد و راهی تیم دیگری شود.


در واقع به نظر می‌رسد تنها در صورتی ویلیان به کارش در چلسی ادامه خواهد داد که باشگاه لندنی بتواند خواسته اصلی او یعنی بستن قرارداد سه ساله را برآورده کند؛ اتفاقی که به نظر می رسد چلسی هیچ تمایلی به انجام آن ندارد و همین موضوع باعث شده جدایی وینگر برزیلی از جمع آبی‌های لندن بسیار محتمل به نظر برسد. این در حالی است که طی روزهای اخیر صحبت هایی در رابطه با علاقه ویلیان برای ماندن در استمفوردبریج نیز مطرح شده بود

 

 

1489289

 

 

در واقع وضعیت آینده ویلیان به یک کلاف پیچیده تبدیل شده اما حالا مدیر برنامه ایرانی‌الاصل این بازیکن یعنی کیا جورابچیان تایید کرده که ویلیان پس از فینال جام حذفی انگلیس و دیدار بین دو تیم چلسی و آرسنال در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. کیا جورابچیان همچنین در اظهار نظر خود درباره ویلیان اذعان کرده که این ستاره برزیلی به جز دو پیشنهاد لیگ برتری از دو باشگاه حاضر در لیگ MLS آمریکا نیز پیشنهاد دریافت کرده اما همانطور که گفته شد همه چیز به بعد از فینال FA CUP موکول شده است.

دیدگاه‌ها