کد خبر : 1698858 | 08 مرداد 1399 ساعت 00:07 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خنت مقابل متز با محمدی

ملی پوش ایرانی خنت در جریان برتری تیمش برابر متز فرانسه یک نیمه بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خنت بلژیک که میلاد محمدی را در اختیار دارد و در فصل ۲۰-۲۰۱۹ ژوپیر لیگ که نیمه تمام ماند، موفق شد در رده دوم جدول قرار بگیرد و سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی و بازی‌های دوستانه است تا برای فصل جدید آماده شود.

 

تیم خنت که از ۱۰ روز قبل مسابقات تدارکاتی خود را آغاز کرده و در سه بازی مقابل تیم‌های کلوب بروژ، لانس فرانسه و لیون به ترتیب یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشت، عصر امروز هم دیدار دوستانه دیگری برگزار کرد.

 

 

1515203

 

 

خنت در حالی که میلاد محمدی را در ترکیب ابتدایی نداشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه‌شنبه در استاد دو پِیری بلژیک مقابل تیم متز فرانسه قرار گرفت و در نهایت به برتری ۳ بر صفر دست پیدا کرد.

 

میلاد محمدی که فصل آینده را نیز با خنت بلژیک ادامه خواهد داد و در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان هم به میدان رفته، در مسابقه دوستانه امروز برابر متز فرانسه از ابتدای نیمه دوم به کار گرفته شد.

 

یاران محمدی کمتر از دو هفته دیگر باید در نخستین مسابقه فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک به مصاف تیم رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را در اختیار گرفته، بروند؛ البته خنت قصد دارد تا قبل از آن مسابقه یک دیدار دوستانه دیگر برابر زولته وارگم برگزار کند.

دیدگاه‌ها