کد خبر : 1698902 | 08 مرداد 1399 ساعت 12:54 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراضات تیم ها روی قضاوت ها تاثیر می گذارد؟

نگرانی نفت مسجد سلیمان از داوری ذوب آهن و فولاد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در روزهای آینده باید در دوبازی به مصاف ذوب آهن و فولاد خوزستان برود که هر دوتیم در هفته اخیر از داوری متضرر شده اند.

نگرانی نفت مسجد سلیمان از داوری ذوب آهن و فولاد

به گزارش" ورزش سه" اشتباهات داوری بازهم در هفته اخیر تبدیل به یک موضوع جنجالی در فوتبال ایران شده است. با وجود اینکه به نظر می رسید عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه و نبود فشار از سوی سکوها باعث خواهد شد تا قضاوت داوران در آرامش بیشتر و با اشتباهات کمتری همراه باشد عملا این اتفاق رخ نداد و در هفته های گذشته شاهد بروز اشتباهات تاثیرگذار زیادی در رقابت های مختلف بوده ایم.


ذوب آهن و فولادخوزستان دو تیمی هستند که در هفته های گذشته نسبت به قضاوت ها اعتراضات جدی داشته اند و حالا این دو تیم دردو هفته پیاپی باید به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان بروند. این موضوع باعث نگرانی باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است. مصطفی سلیمانی معاون حقوقی این باشگاه ضمن تایید این موضوع گفت:" تیم های فولاد و ذوب آهن در بازی های قبلی متضرر شده و اعتراضات زیادی داشته اند. ما فقط امیدواریم این اعتراضات باعث نشود که ما متصرر شویم."


او افزود:" این مصاحبه ها و شکایت ها نباید روی داوری نفت مسجدسلیمان با ذوب آهن و فولاد تاثیربگذارد. ما خودمان از داوری متضرر شدیم و در بازی رفت برابر فولاد دو گل صددرصدی ما را زعم کارشناسان نگرفتند. از شانس ما هم فولاد و هم ذوب از داوری لطمه خوردند و این کمی نگرانمان کرده است."


نفت مسجدسلیمان روز جمعه در اصفهان میهمان ذوب آهن است و پنجشنبه بعدی باید در بازی عقب افتاده اش از هفته بیست و چهارم به مصاف فولاد خوزستان برود.

 

دیدگاه‌ها