کد خبر : 1699120 | 09 مرداد 1399 ساعت 15:30 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید سیمن:

آرسنال بیشتر از چلسی به قهرمانی FA CUP نیاز دارد

دیوید سیمن، اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است که این تیم برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده به کسب پیروزی در فینال جام حذفی نیاز مبرم دارد.

آرسنال بیشتر از چلسی به قهرمانی FA CUP نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج اونای امری از آرسنال در دسامبر سال گذشته، سران این باشگاه هدایت تیم شان را به کاپیتان سابق توپچی‌ها یعنی میکل آرتتا سپردند. اگرچه با آرتتا تا حدودی وضعیت آرسنال بهتر شد اما این تیم در نهایت با رتبه هشتمی به کار خود در لیگ برتر پایان داد تا نتواند جواز حضور در رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را کسب کند.

 

آرسنال اما هنوز شانس این را دارد تا با پیروزی مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس به رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده صعود کند اما دیوید سیمن معتقد است که آنها کار دشواری در این راه پیش رو خواهند داشت. دروازه‌بان سابق توپچی‌ها در این باره گفت: " این یک بازی بسیار مهم برای آرسنال است و فکر می‌کنم که ما بیشتر از چلسی به پیروزی در آن احتیاج داریم چرا که باید جواز حضور در لیگ اروپای فصل آینده را کسب کنیم."

 

 

1512913

 

 

دیوید سیمن در ادامه گفت: " پایان دادن به فصل با رتبه هشتمی اصلاً برای آرسنال خوب نیست. ما واقعاً به حضور در رقابت‌های لیگ اروپا احتیاج داریم اما من کمی ناامید هستم چرا که ما بهترین فصل خود را پشت سر نگذاشته ایم اما به هر حال به کسب این سهمیه اروپایی احتیاج مبرمی داریم.

 

کسب سهمیه نه فقط برای باشگاه بلکه در راه جذب بازیکنان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و فکر می‌کنم که میکل آرتتا برنامه ویژه ای برای جذب بازیکنان دارد. من امیدوارم که هیئت مدیره آرسنال به خواسته های او گوش دهند چرا که آرتتا واقعاً یک مربی عالی است. در ابتدای حضورش کمی ناامید بودم اما پس از اولین مصاحبه اش همه چیز برایم تغییر کرد. آرسنال باید بازیکنانی که آرتتا می خواهد را خریداری کند."

دیدگاه‌ها