کد خبر : 1699646 | 12 مرداد 1399 ساعت 08:07 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوج هیجان برای ثبت بهترین رکورد؛

مهار پیام، نیازمند کلین‌شیت رشید تا پایان فصل!

پنج سنگربان برتر لیگ نوزدهم برای ثبت بیشترین کلین‌شیت در لیگ نوزدهم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

مهار پیام، نیازمند کلین‌شیت رشید تا پایان فصل!

به گزارش "ورزش سه" در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، با نگاهی به نتایج به دست آمده می‌توان دریافت که هفته خوبی برای سنگربانان برتر لیگ نوزدهم سپری نشد و به جز مظاهری و گردان، مابقی موفق به ثبت کلین‌شیت نشدند تا رقابت برای ثبت بهترین آمار در فصل تنگاتنگ‌تر شود؛ رقابتی میان نیازمند، مظاهری، رحمتی، گردان و البته بوژیدار رادوشوویچ.

 

پیام نیازمند (سپاهان)

 

دروازه بان جوان سپاهانی‌ها در دیدار بزرگ هفته بیست و هفتم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یکبار روی ضربه پنالتی شیخ دیاباته تسلیم شد و بار دیگر مقابل مدافع خودی نتوانست کاری از پیش ببرد تا بیستمین گل فصل خود را دریافت کند و در ثبت هفدهمین کلین‌شیت فصل خود ناکام بماند اما همچنان سنگربان طلایی‌پوشان دیار زاینده رود به لحاظ آماری بیشترین کلین‌شیت را به ثبت رسانده است.

 

نیازمند البته سه رویارویی سخت با خط آتش نساجی، شهر خودرو و پیکان نیز دارد که باید دید سرانجام با چه تعداد کلین‌شیت می‌تواند کارنامه خود در لیگ نوزدهم را تکمیل خواهد کرد؟

 

1488138

 

رشید مظاهری (تراکتور)

 

با یک واکنش استثنایی رشید مظاهری نگذاشت تک امتیاز حساس دیدار برابر پیکان از دست برود و کلین‌شیت سیزدهمش در لیگ نوزدهم از دست برود؛ سنگربان تراکتوری‌ها که به دلیل محرومیت غایب دیدار هفته گذشته برابر شهر خودرو بود، آماده ترکیب سرخ‌پوشان بازگشت و توانست مقابل تیم انتهای جدولی پیکان نمایش خوبی داشته باشد تا با ثبت کلین‌شیتی دیگر خود را به نیازمند نزدیک‌تر کند.

البته او باید امیدوار باشد در دیدارهای آتی گلر سپاهان در ثبت کلین‌شیت ناموفق بماند و او بتواند آمار خود را افزایش دهد تا عنوان بیشترین کلین‌شیت در لیگ نوزدهم را به دست آورد.

 

1508565

 

سید مهدی رحمتی (شهر خودرو)

 

هر چقدر هم که مهدی رحمتی در درون دروازه شهر خودرو درخشان حاضر شود، اشتباهات پرشمار خط دفاعی مشهدی‌ها باعث می‌شود تا سرانجام او در پایان دیدار دستِ خالی و بدون کلین‌شیت بازی را ترک کند؛ اتفاقی که بار دیگر در دیدار این هفته با صنعت نفت آبادان رخ داد و در حالی‌که سنگربان کهنه‌کار فوتبال ایران چندین مهار زیبا را داشت در نهایت روی اشتباه خط دفاعی تیمش، مقابل ضربه پنالتی آل کثیر خلاف جهت را تشخیص داد و توپ وارد دروازه شد تا حسرت ثبت سیزدهمین کلین‌شیت فصل برای او باقی بماند.

رحمتی برای ثبت این رکورد هفته آینده کار دشواری مقابل تیم سابق خود دارد که باید دید موفق به انجام آن خواهد شد یا خیر؟

 

1510374

 

شهاب گردان (فولاد)

 

پس از شکست ناباورانه برابر نساجی، جواد نکونام ترجیح داد تا بار دیگر از سنگربان باتجربه خود در درون دروازه استفاده کند؛ گردان در 22مین تجربه حضورش در لیگ نوزدهم، شب آرامی را برابر خط آتش گل گهر گذراند و توانست یازدهمین کلین‌شیت فصل خود را به ثمر برساند. گلر 36 ساله فولادی‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌تواند در چهار دیدار (یک دیدار معوقه) پایانی لیگ نوزدهم برای فولاد کلین‌شیت کند که اگر این مهم رخ دهد، آمار او با آمار کنونی پیام نیازمند برابر خواهد شد.

اتفاقی که با توجه به دیدارهای دشوار فولاد بعید به نظر می‌رسد هر چند که آن‌ها برای آسیایی شدن نیاز مبرمی به کسب پیروزی برابر رقبای خود دارند.

 

1446114

 

بوژیدار رادوشوویچ (پرسپولیس)

 

گلر کروات سرخ‌پوشان پایتخت پس از ثبت کارنامه‌ای درخشان حالا در دو دیدار اخیر پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در ثبت کلین‌شیت ناکام بوده تا آمار او در لیگ نوزدهم پس از سیزده مسابقه ایستادن درون دروازه پرسپولیس روی عدد 10 کلین‌شیت ثابت بماند.

شاید آسوده خیالی پرسپولیسی‌ها از قهرمانی تزلزل آن‌ها در خط دفاعی شده اما اگر سرخ‌پوشان پایتخت بخواهند رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را بزنند، باید آمارشان را در عدد 13 گل خورده در سه دیدار پیش‌روی حفظ کنند تا با استقلالِ لیگ هجدهم رکورد آن‌ها برابری کند و بتوانند مشترکاً این عنوان را به دست آورند. رکوردی که در ثبت آن بدون تردید عملکرد رادو در سه دیدار آتی شاگردان یحیی نقش آفرین خواهد بود.

 

1512319

 

جدول بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ نوزدهم:

1- پیام نیازمند / 16 کلین‌شیت
2- رشید مظاهری / 13 کلین‌شیت
3- سید مهدی رحمتی / 12 کلین‌شیت
4- شهاب گردان / 11 کلین‌شیت
5- بوژیدار رادوشوویچ / 10 کلین‌شیت

دیدگاه‌ها