کد خبر : 1699771 | 12 مرداد 1399 ساعت 18:25 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیلسا علاقه مند به جذب مدافع ایرانی؛

لیدزیونایتد اوت انداز ایرانی را می‌خواهد (عکس)

به نظر می‌رسد که لیدزیونایتد قصد دارد با مدافع چپ ایرانی یعنی میلاد محمدی قرارداد امضا کند.

لیدزیونایتد اوت انداز ایرانی را می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی بازیکنی است که می تواند علاوه بر سمت چپ خط دفاعی به عنوان مدافع راست نیز به میدان برود. او در فصل 20-2019 عملکرد خوبی در ترکیب تیم خنت بلژیک ارائه داد و حتی توانست در تیم فصل ژوپیترلیگ نیز حضور داشته باشد.

 

با توجه به کیفیتی که میلاد محمدی از خود ارائه داده به نظر می رسد می‌توان از او به عنوان یکی از مهم ترین گزینه‌های سرمربی آرژانتینی لیدز یعنی مارچلو بیلسا برای تقویت خط دفاعی یاد کرد. از طرفی هزینه جذب محمدی نیز یکی از گزینه‌های دیگری است که می‌تواند لیدزیونایتد را برای خرید این بازیکن ترغیب کند.

 

 

1472599

 

 

جدا از توانایی های دفاعی فوق‌العاده این بازیکن ایرانی، او از نظر دریبل زنی نیز بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند و به همین خاطر می‌تواند در فاز هجومی هم یک مهره تاثیرگذار برای لیدز یونایتد باشد.

 

 

از طرف دیگر لیدز یونایتد که فصل آینده در لیگ برتر انگلیس حضور خواهد داشت، باید به کیفیت خط دفاعی اش بیفزاید چراکه مهاجمان درجه یک زیادی در این رقابت‌ها حضور دارند؛ در واقع آن ها نمی‌توانند امیدوار باشند که بدون تقویت خط دفاعی در مسابقات لیگ برتر کاری از پیش ببرند.

 

 

1516385

 

 

اینطور به نظر می آید که لیدز کار دشواری برای جذب میلاد‌محمدی در پیش نخواهد داشت. تیم انگلیسی می تواند خواسته های مالی در راه جذب این بازیکن را تامین کند و علاوه بر این دستمزد بهتری نسبت به خنت برای محمدی در نظر بگیرد. در واقع لیدز در صورت تمایل قطعی برای جذب مدافع ایرانی، کار دشواری برای نهایی کردن انتقال نخواهد داشت.

 

 

1516386

 

 

از سویی کار کردن با مارچلو بیلسا نیز آرزوی هر بازیکنی به حساب می‌آید که به طور قطع میلاد محمدی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. از طرف دیگر این بازیکن ایرانی می تواند با انتقال به لیدز شانس حضور در یکی از بهترین لیگ های دنیا را داشته باشد؛ طوری که همه این فاکتورها می تواند مدافع 26 ساله را برای اصرار به منظور نهایی شدن این انتقال وسوسه کند.

 

1516390

 

 

منابع:
Futaa
Sportslens
Burnley express

دیدگاه‌ها