کد خبر : 1700593 | 17 مرداد 1399 ساعت 09:35 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

واران: روش بازی من بدون راموس تغییر نمی کند

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید می گوید که این تیم در دیدار برابر سیتی به طور قطع نبود سرخیو‌راموس را احساس خواهد کرد.

واران: روش بازی من بدون راموس تغییر نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی خواهد بود.‌ شاگردان زین الدین زیدان در مسابقه رفت با نتیجه 2-1 از حریف خود شکست خوردند و به طور قطع برای بازگشت مقابل تیم آماده پپ گواردیولا کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود.

 

یکی دیگر از مسائلی که باعث می شود کار رئال مادرید در دیدار امشب سخت تر از قبل می شود، غیبت سرخیو راموس خواهد بود. کاپیتان رئال مادرید در دیدار رفت با کارت قرمز داور مواجه شد و امشب در اتحاد غایب خواهد بود. زوج همیشگی راموس در خط دفاع یعنی رافائل واران پیش از تقابل حساس برابر سیتی گفت: " راموس بازیکن مهمی برای ماست. من با هم‌تیمی‌هایم زیاد صحبت می‌کنم اما طور کلی روش بازی من تغییر نخواهد کرد. همه از اهمیت بالای سرخیو راموس برای تیم آگاه هستند اما ما باید عملکرد خوبی از خودمان را داریم."

 

 

1517360

 

 

واران در ادامه گفت: " ما یک قهرمانی خوب در لالیگا به دست آوردیم اما فکر می‌کنم که حالا شرایط کمی متفاوت است زیرا در این مدت، زمان بیشتری برای آماده‌سازی داشته ایم و به همین خاطر با تمرکز زیاد این کار را انجام دادیم.

 

می دانیم که یک دیدار بسیار دشوار مقابل منچسترسیتی پیش روی ما خواهد بود و ما باید حمله کنیم. باید گلزنی کنیم و این در مقابل حریف خوبی مثل منچستر سیتی اصلاً کار آسانی نیست ولی در عین حال به شانس خودمان اعتقاد داریم."

 

 

1516951

دیدگاه‌ها