کد خبر : 1700737 | 17 مرداد 1399 ساعت 22:59 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

این جشن قهرمانی تاریخی است

گل محمدی: برانکو و کالدرون روی چشم ما جا دارند

پرسپولیسی ها با وجود شکست برابر ذوب آهن اما خیلی زود وارد جشن قهرمانی شدند تا باخت در این بازی تشریفاتی چیزی از شادی شان کم نکند.

گل محمدی: برانکو و کالدرون روی چشم ما جا دارند

به گزارش" ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در پایان بازی و پیش از جشن قهرمانی درباره شکست مقابل ذوب آهن گفت:" نیمه اول خیلی بد شروع کردیم ، جریمه شدیم و گل هم خوردیم. اواخر نیمه اول خوب شدیم و موقعیت هایی هم داشتیم. در نیمه دوم هم که بازی کاملا یکطرفه بود و آن ها یازده نفره دفاع کردند. تبریک می گویم به تیم ذوب آهن."


او افزود:" حفظ انگیزه بازیکنان برای بازی های تشریفاتی سخت است. از نتیجه راضی نیستم ، دوست داشتم با پیروزی جشن بگیریم. این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم چون لیاقتش را داشتند. همچنین از بازیکنان ، پیشکسوتان، کادرفنی ، کادرپزشکی، تدارکات باید تشکر ویژه داشته باشیم. انشالله این قهرمانی مبارک پرسپولیسی ها باشد."


گل محمدی در ارتباط با اینکه پرسپولیس در برابر ذوب که شرایط سختی داشت شکست خورد گفت:" ما تیم کامل را به زمین فرستادیم و دوست نداریم حق هیچ تیمی ضایع شود. اما نگه داشتن انگیزه سخت است. این باخت را به گردن می گیرم شاید نتوانستم به بازیکنان انگیزه بدهم. بخواهیم زیاد راجع به مسایل منفی صحبت کنیم جشنمان خراب می شود."


سرمربی پرسپولیس درباره جشن قهرمانی و حضور کالدرون و برانکو گفت:" این جشن قهرمانی تاریخی است. از مربیان قبلی آقای کالدرون و آقای برانکو تشکر می کنم. جای آن ها در این جشم خالی است اما متاسفانه امکان آمدنشان نبود. هزینه آمدن آن ها بالای دو سه میلیارد می شد. این پول کمی در این وضعیت باشگاه نیست. من فکر می کنم پیشنهاد جالی نبود. اگر وضع باشگاه خوب بود و بدهی ها را داده بودند مشکلی نبود؛ آن ها روی چشم ما جا داشتند ، هر دوشان برای پرسپولیس زحمت کشیدند. فکر می کنم مسایل مهمتری داریم که باید به آن ها برسیم. متاسفانه بحث های مالی مشکل ساز شده است."

 

دیدگاه‌ها