کد خبر : 1700744 | 17 مرداد 1399 ساعت 23:15 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید از برانکو و کالدرون تشکر کنیم

مطهری: این قهرمانی ها اتفاقی نیست

پرسپولیس چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی اش در لیگ برتر را به دست آورد تا حالا به تنهایی پرافتخارترین تیم لیگ برتر باشد.

مطهری: این قهرمانی ها اتفاقی نیست

به گزارش" ورزش سه"، حمید مطهری مربی پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی در حالی که اولین نفری بود که پیراهن جشن قهرمانی را به تن کرده بود مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت. او ابتدا گفت:" تبریک می گویم این قهرمانی را به هوادارانمان که جایشان خالی بود و این قهرمانی را به آن ها تقدیم می کنیم."


در ادامه محمدرضا احمدی در تمجید از حمید مطهری گفت:" آقای مطهری از مربیان با دانش و باکلاس هستند و یکی از مربیان جوان آینده فوتبال ایران می تواند باشد."

 

مطهری هم در مورد چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس گفت:" ابتدا باید از مربیان قبلی ، آقای کالدرون و برانکو و کادر فنی آن ها تشکر کنیم. تیمی که 4 دوره قهرمان شده بی دلیل نیست و روی آن کار شده است. پیش از این برنامه ریزی شده و کار کردند و ما امروز داریم ثمره اش را می بینیم."

 

مربی پرسپولیس افزود:" برای تیم خوب و موفق داشتن یکی از مهمترین آیتم ها تیم خوب بستن است. این هنر مربی است. تغییر و جابه جایی زیاد نداشته باشد. من فکر می کنم دلایل متعددی برای قهرمانی های پرسپولیس و این نتیجه تلاش و برنامه ریزی است."

 

دیدگاه‌ها