کد خبر : 1700885 | 18 مرداد 1399 ساعت 17:15 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

مارکو وراتی تیست

کیلیان امباپه در فهرست پی اس جی مقابل آتالانتا

کیلیان امباپه که مصدوم شده بود، توانست خود را به بازی برابر آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.

کیلیان امباپه در فهرست پی اس جی مقابل آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقه بین دو تیم پاری سن ژرمن و سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه دچار مصدومیت شد تا حضورش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

 

1516434

 

 

ستاره فرانسوی که در کنار نیمار امید اول پی اس جی در لیگ قهرمانان محسوب می شود، دیدار نهایی جام اتحادیه فرانسه برابر لیون را از دست داد و در مورد وضعیت او گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده بود.

برخی رسانه ها با خوشبینی از رسیدن امباپه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بازی برابر آتالانتا خبر می دادند و برخی دیگر حضور او در این بازی را غیرممکن می دانستند.

 

 

1515856

 

 

ساعتی پیش توماس توخل اسامی بازیکنانی که با پی اس جی راهی شهر لیسبون برای مصاف 22 مرداد برابر آتالانتا خواهند شد را اعلام کرد که در آن نام کیلیان امباپه هم دیده می شود. به این ترتیب مشخص شد که شرایط بدنی امباپه رو به بهبود است و پاریسی ها امیدوارند که او بتواند برابر آتالانتا به میدان برود. هنوز مشخص نیست که امباپه از ابتدا بازی خواهد کرد یا کار را از روی نیمکت شروع می کند.

نکته دیگر اینکه نامی از مارکو وراتی در این لیست دیده نمی شود و ستاره ایتالیایی که او هم مصدوم بود احتمالا ادامه لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

 

 

1517074

دیدگاه‌ها