کد خبر : 1701471 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:50 | 39.4K بازدید | 3 دیدگاه

پس‌لرزه نتایج تغییرات؛ 

فسخ قرارداد قربانی با سپاهان در فاصله دو بازی تا پایان

پس از امیرقلعه نویی و تغییراتی که در کادر فنی و مدیریتی سپاهان ایجاد شد، حالا مهاجم این تیم نیز در اقدامی عجیب از فهرست تیم خط خورد.

فسخ قرارداد قربانی با سپاهان در فاصله دو بازی تا پایان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سپاهان شکست تلخی را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال برای دومین مرتبه طی 9 روز تجربه کرد؛ دو شکستی که کسب سهمیه آسیایی در اردوی طلایی پوشان اصفهانی را به خطر انداخته و سبب شد امیرقلعه نویی دقایقی پس از سوت پایان بازی از سمت خود برای اولین مرتبه استعفا دهد.


حالا هنوز 24 ساعت از استعفای امیرقلعه نویی نگذشته که تیم مدیریتی باشگاه سپاهان تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان تیم نیز ایجاد کرده است و پس از سعید الهویی، علی قربانی مهاجم بلندقامت این تیم نیز دو هفته مانده به پایان رقابت ها رضایتنامه خود را از باشگاه دریافت کرد.

 

علی قربانی یکی از بازیکنانی بود که در دوران حضور امیرقلعه نویی به سپاهان پیوسته بود. او در فصل اول حضورش در جمع طلایی پوشان موفق به ثبت 2 گل در 15 بازی شده بود و در لیگ نوزدهم 2 گل در 22 بازی به ثمر رساند؛ عملکردی که  در طول فصل و به خصوص در هفته های اخیر با اعتراض هواداران مواجه شده بود و حالا یک روز پس از استعفای امیرقلعه نویی، مدیران باشگاه رضایتنامه این بازیکن را صادر کردند، تا کار او در سپاهان علیرغم اینکه این تیم همچنان دو بازی مهم برابر شهر خودرو و پیکان را برای کسب سهمیه آسیایی در پیش دارد، تمام شده باشد.

دیدگاه‌ها