کد خبر : 1701489 | 21 مرداد 1399 ساعت 13:45 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی سیامک نعمتی در یک عکس یادگاری

بازیکنان سابق پیکان، با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سایپا و گل گهر که روزگاری در پیکان با یکدیگر هم تیمی بودند و عملکرد خوبی را نیز از خود نشان دادند، با یکدیگر دیدار و خوش و بش کردند.


پس از تساوی ارزشمند سایپا در مقابل فولاد و پیروزی گل گهر در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، بازیکنان سایپا و گل گهر با پرواز مشترکی از اهواز عازم تهران شدند. پرواز مشترک دو تیم، منجر به دیدار بازیکنان دو تیم با هم شد. بازیکنانی که روزگاری با یکدیگر هم تیمی بودند.


گادوین منشا بازیکن گل گهر به همراه مرتضی آقا خان و محمدصادق بارانی بازیکنان سایپا که در در لیگ شانزدهم در تیم پیکان هم تیمی بودند، با یکدیگر دیدار کرده و به خوش و بش پرداختند.


شاید بتوان گفت در این عکس یادگاری، جای سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس خالی بود. پیکان مدل 95-96 که توانست با مجید جلالی به رتبه پنجم لیگ برتر برسد، چهره هایی را به فوتبال ایران معرفی کرد که گادوین منشا و سیامک نعمتی دو نفر از آنها بودند. در آن فصل منشا 15 گل، مرتضی آقا خان و سیامک نعمتی نیز هر کدام 6 گل برای پیکان به ثمر رساندند و در موفقیت های این تیم نقش بسزایی داشتند.


سیامک نعمتی و گادوین منشا در انتهای آن فصل و به واسطه درخششی که در جمع خودروسازان داشتند، راهی پرسپولیس شدند و آقاخان نیز یک فصل بعد از این دو، به استقلال پیوست.

 

1518663

 

دیدگاه‌ها