کد خبر : 1701664 | 22 مرداد 1399 ساعت 12:33 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

پاشا و شاهین؛ نوشداروی دیرهنگام بوشهر

سرمربی جوان شاهین بوشهر از زمان حضور خود در این تیم توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و تیمش فوتبالی خوبی را هم به اجرا در می‌آورد.

پاشا و شاهین؛ نوشداروی دیرهنگام بوشهر

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در بوشهر، تقریبا می‌توان گفت به احتمال 99 درصد سرنوشت اولین مسافر لیگ یک از مبدا رقابت های لیگ نوزدهم مشخص شد؛ شاگردان مهدی پاشازاده برای بقا در لیگ نوزدهم، نیاز به یک معجزه بزرگ دارند چرا که باید به جز کسب 6 امتیاز در دو دیدار پیش‌روی، فعل و انفعالاتی برای دیگر تیم‌های فانوس به دست هم رخ بدهد تا شاهین در لیگ برتر بماند. فعل و انفعالاتی که باعث شده شانس بقای شاهین در لیگ برتر در حدود همان یک درصد باشد!

 

اما منصفانه باید گفت که شاگردان پاشازاده این هفته در خانه نمایش درخشانی را مقابل تراکتور داشتند و اگر درخشش مظاهری نبود چه بسا آن‌ها با شگفتی سازی از سد تراکتور مدعی عبور می‌کردند؛ مدافع سابق استقلال پس از انتقالی پرحاشیه از شمال به جنوب برای حضور در روی نیمکت شاهین، توانسته کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد و به جز شکست در دیدار نخست، در سه دیدار اخیر 5 امتیاز برای شاهینی‌ها کسب کرده است.

 

شاید اگر پس قطع همکاری با میشو کریستوچیچ، به جای کریمیان در قامت سرمربی موقت از مهدی پاشازاده استفاده می‌شد و او زودتر سکان هدایت بوشهری‌ها را برعهده می‌گرفت، این تیم اکنون شانس بیشتری را برای بقا داشت؛ پاشازاده در شاهین سیستم جدیدی را پیاده کرده و همچنان امیدوار است تا شاید با خلق یک معجزه بزرگ تیمش در لیگ برتر بماند و پس از یکسال حضور در لیگ، خیلی زود دوباره به لیگ یک باز نگردد.

 

دیدگاه‌ها