کد خبر : 1701711 | 22 مرداد 1399 ساعت 16:15 | 89.2K بازدید | 2 دیدگاه

اعلام رای انضباطی دوئل حساس لیگ دو؛

رای بازی جنجالی به سود استقلال شد

تیم استقلال ملاثانی با رای کمیته انضباطی به عنوان برنده دیدار با شهید قندی یزد شناخته شد.

رای بازی جنجالی به سود استقلال شد

 

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ با توجه به بررسی مستندات ارائه شده و گزارش داور بازی اولا گزارش داور دیدار حکایت از آن دارد که شرایط برگزاری ادامه مسابقه علیرغم موارد ادعایی تیم شهیدقندی یزد فراهم شده است.

ثانیا در گزارش نماینده فدراسیون، ناظر داوری و دیگر عوامل برگزاری مسابقه بر فراهم بودن شرایط ادامه مسابقه صحه گذاشته شده است.

 

ثالثا لوح فشرده ارائه شده از سوی تیم شهیدقندی بیانگر حضور بازیکنان این تیم در زمین مسابقه بوده و دلیلی بر فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقه ارائه و تحصیل نگردیده است.

بنابراین از سوی کمیته انضباطی عدم حضور تیم شهیدقندی یزد برای ادامه بازی در نیمه دوم بنابر جهات و ادعای اعلامی این تیم موجه تلقی نگردیده و این تیم مسئول در نیمه تمام ماندن مسابقه تشخیص داده می شود بر این اساس مستندا به ماده ۶۲ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام نمودن تیم شهیدقندی یزد در مقابل تیم استقلال ملاثانی با نتیجه سه بر صفر به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی با رعایت ماده ۹۴ مقررات انضباطی به علت فقد سابقه نیز محکوم می گردد.

 

رای صادره در خصوص نتیجه بازی هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی و در خصوص جریمه نقدی قطعی است.

 

1518940

جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم پس از اعمال نتیجه بازی استقلال ملاثانی - شهیدقندی یزد

رقابت تنگاتنگ چهار تیم برای سرگروهی و صعود مستقیم به لیگ یک (تیم دوم جدول راهی مرحله پلی‌آف برای صعود به لیگ یک خواهد شد)

دیدگاه‌ها