کد خبر : 1701908 | 23 مرداد 1399 ساعت 20:08 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنج چیزی که درباره مارکو آسنسیو نمی دانید؛

رافائل نادال؛ عامل اصلی انتقال ستاره اسپانیایی به رئال

در اینجا به پنج چیزی که درباره مارکو آسنسیو نمی دانید اشاره می کنیم.

رافائل نادال؛ عامل اصلی انتقال ستاره اسپانیایی به رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید طی سال‌های اخیر عادت قبلی خود یعنی صرفاً خرید ستاره‌های بزرگ را تا حدود زیادی کنار گذاشته و پدیده‌های زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده که یکی از آنها ستاره اسپانیایی یعنی مارکو آسنسیو بوده است. آسنسیو پیش از آغاز فصل 20-2019 دچار یک مصدومیت شدید شد اما شیوع ویروس کرونا و تعلیق حدوداً سه ماهه رقابت‌ها باعث شد که او بتواند در اواخر لالیگا رئال مادرید را در راه قهرمانی همراهی کند.

 

 

1519184

 

 

در اینجا قصد داریم به پنج چیزی که شاید درباره مارکو آسنسیو ندانید اشاره کنیم.

 

گلزنی در بازی های خاص
بعد از اینکه مارکو در سال 2014 باشگاه زادگاه خود یعنی مایورکا را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، مدتی را به شکل قرضی در اسپانیول سپری کرد و نمایش های درخشان این بازیکن در تیم دوم شهر بارسلونا باعث شد که لوس بلانکوس او را به تیم بازگرداند. آسنسیو در اولین بازی مهم خود برای رئال مادرید در دیدار برابر سویا(سوپرجام اروپا) گلزنی کرد. شروع های خوب آسنسیو ادامه داشت و او در اولین بازی های رئال مادرید در لالیگا ،لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و سوپر جام اسپانیا نیز گلزنی کرد.

 

 

1519182

 

 

نقش رافائل نادال در انتقال آسنسیو به رئال مادرید
آسنسیو کار خود را از باشگاه مایورکا آغاز کرد که ستاره‌های زیادی را تحویل فوتبال اسپانیا داده است. از طرفی اسطوره دنیای تنیس یعنی رافائل نادال نیز در جزیره مایورکا به دنیا آمد. نادال یکی از بزرگترین هواداران رئال مادرید به حساب می آید و رابطه خوب او با سران این باشگاه باعث شد که آسنسیو راهی تیم پایتخت شود.

 

نیمی از مارکو هلندی است
مارکو در حال حاضر برای تیم ملی اسپانیا توپ می‌زند اما او در عین حال می توانست تیم ملی هلند را نیز انتخاب کند. او در شهر پالما(بزرگترین شهر در جزیره مایورکا) و از پدر اسپانیایی و مادری هلندی به دنیا آمد. او حتی خیلی خوب به زبان هلندی صحبت می کند.

 

 

1519185

 

 

نام گذاری از روی مارکو فان باستن
"مارکو" یک نام متداول در کشور اسپانیا به حساب نمی آید. این در حالی است که نام "مارکوس" در بین مردم کشور اسپانیا رواج بیشتری دارد. با این وجود نام مارکو به خاطر علاقه زیاد مادر آسنسیو به اسطوره فوتبال هلند یعنی مارکو فان باستن، روی این بازیکن قرار داده شده است.

 

فصل 17-2016 و به ثمر رساندن گل های مهم
آسنسیو در اولین فصل حضورش در رئال مادرید با این تیم چهار جام لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان را فتح کرد. او در این فصل برای رئال مادرید 10 گل به ثمر رساند که شاید جذاب ترین آن ها به ضربه فوق العاده اش در دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا و البته گل آخر رئال مادرید مقابل یوونتوس در فینال چمپیونزلیگ بر‌ می گشت.

 

 

1519186

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها