کد خبر : 1702013 | 24 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایوت اوپامکانو در قواره بزرگان

ظهور مدافعی بزرگ در اروپا؛ این نام را یادداشت کنید

دایوت اوپامکانو شب گذشته مهاجمان بزرگ اتلتیکو را تبدیل به مهاجمانی معمولی کرد و نشان داد که تعریف و تمجیدها از او بیهوده نبوده استو.

ظهور مدافعی بزرگ در اروپا؛ این نام را یادداشت کنید

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته توانست اتلتیکو را در دیداری نفسگیر 2-1 شکست داده و برای اولین بار راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. 11 سال پس از تاسیس حالا لایپزیش خود را در نیمه نهایی می بیند و رکورد ستاره سرخ بلگراد را که 12 سال پس از تاسیس توانسته بود به این مرحله برسد را شکست.

 

 

21-Year-Old Dayot Upamecano Ran The Show For RB Leipzig Vs Atletico Madrid, He's Destined For The Top

 

 

در این بازی دنی اولمو و تایلر آدامز گل های لایپزیش را به ثمر رساندند ولی بهترین بازیکن میدان دایوت اوپامکانو شناخته شد. بازی تاثیر گذار این مدافع 21 ساله چشم ها را به خود خیره کرد و حالا به جرات می توان گفت که تیم های بزرگ اروپایی تلاش ها برای جدب او را جدی تر کرده اند.

چند ماه پیش بود که نشریه بیلد گزارش داد اوپامکانو نظر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید را به خود جلب کرده است. این دو باشگاه تلاش هایی برای جذب اوپامکانو داشتند اما خود او اعلام کرد که قصد دارد یک فصل دیگر نیز در لایپزیش بماند و الان زمان جدایی اش نیست.

 

 

Image Credit: PA

 

 

اوپامکانو در جدال برابر اتلتیکو از دیه گو کاستا و سپس آلوتارو موراتا یک هیچکاره ساخت و با تسلط فوق العاده روی توپ در دفاع و نیز مشارکتش در حملات تیم نشان داد که به زودی از او حرف های بیشتری خواهیم شنید.

ستاره فرانسوی تنها یک سال دیگر با لایپزیش قرارداد دارد و رقم فسخ او نیز 42 میلیون دلار است. باشگاه آلمانی مشتاق است تا قرارداد او را تمدید کند ولی دشوار بتوان تصور کرد که اوپامکانو سال های بیشتری را در لایپزیش بماند. بازی شب گذشته بار یدگر ثابت کرد که شاهد ظهور یک مدافع میانی بزرگ در فوتبال اروپا هستیم.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها