کد خبر : 1702549 | 26 مرداد 1399 ساعت 20:57 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

45 دقیقه فرصت تا پایان یک حسرت ویژه در کویر

مس کرمان بعد از تک گلی که برابر شهرداری تبریز به ثمر رساند در موقعیتی مشابه پرسپولیس در لیگ پانزدهم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در امتیازی برابر با آلومینیوم به دنبال دومین سهمیه صعود به لیگ برتر هستند و هر دو تیم نیز نیمه اول را با یک گل به سود خود برابر رقبا به پایان رسانده‌اند.

 

مس کرمان در تبریز برابر شهرداری تبریز قرار گرفته و در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به گل برتری دست یابد تا شرایط کمی از نظر روحی به سود این تیم باشد. در سمت مقابل اما آلومینیوم بعد از برد بزرگ هفته برابر مس کرمان، خیلی زود برابر داماش گیلان به گل رسید تا شانس صعود اول تا 45 دقیقه به پایان این رقابت‌ها باشد.

 

 

1520255

 

 

مس کرمان که اکنون سه گل نسبت به آلومینیوم برای صعود کمتر دارد، به دنبال این است تا این اختلاف آوراژ را در 45 دقیقه دوم مقابل تیمی که از نظر دفاعی شرایط مناسبی در این فصل نداشته، جبران کند و از سوی دیگر باید امیدوار باشد که آلومینیوم در این موقعیت دروازه داماش را بار دیگر باز نکند تا کار برای آنها سخت تر باشد.

 

شاگردان مجتبی حسینی، مربی سابق پرسپولیس در دوره هدایت این تیم توسط حمید استیلی، اکنون در موقعیتی مشابه پرسپولیس در لیگ پانزدهم قرار دارند؛ جایی که شاگردان برانکو در هفته پایانی باید راه آهن در منطقه سقوط را با تعداد 4 گل شکست می‌دادند اما به این نتیجه نرسیدند تا استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن تحت هدایت یحیی گل محمدی به قهرمانی دست یابد. 

 

 

1520256

 

 

شما می‌توانید  جدول زنده هفته پایانی لیگ دسته اول را در بخش نتایج زنده مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها