کد خبر : 1702628 | 27 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 34.4K بازدید | 4 دیدگاه

انتقاد از اشتباهات مرگبار لیندلوف: او باید برود!

پل اسکولز از ویکتور لیندلوف به دلیل اشتباهاتش در شکست دیشب این تیم مقابل سویا به شدت انتقاد کرده و خواهان جانشینی او با بازیکن دیگری در ترکیب شیاطین سرخ شد.

انتقاد از اشتباهات مرگبار لیندلوف: او باید برود!

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد از ویکتور لیندلوف مدافع این تیم به دلیل اشتباهات او در جریان شکست 2-1 دیشب مقابل سویا به شدت انتقاد کرده و خواهان جانشینی او در ترکیب یونایتد با بازیکنی دیگر شد.

 

یونایتد با اینکه در اوایل بازی دیشب با گل فرناندس از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بود اما سویا در ادامه دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا در نهایت 2-1 پیروز شده و به فینال لیگ اروپا راه یابد. لوک دی یونگ بازیکن سویا در دقیقه 78 گل دوم سویا را در حالی زد که از فضای خالی ایجاد شده بین لیندلوف و وان بیساکا استفاده کرده و موفق به گلزنی شد. اسکولز خط دفاعی چهارنفره یونایتد را روی این گل مقصر می دانست ولی معتقد بود اشتباه اصلی را ویکتور لیندلوف انجام داده. اشتباهی که به عقیده او شوکه کننده بوده است.

 

1520351

 

اسکولز در این باره به شبکه بی تی اسپورت گفت: " در اینکه یونایتد شایسته پیروزی در این بازی بود هیچ شکی وجود ندارد. آنها در این بازی تیم بهتر بودند. ولی اشتباهات دفاعی یونایتد واقعاً شوکه کننده بود".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت: " لیندلوف و مگوایر هر دو از تیر نزدیک غافل شدند. ولی یک مهاجم مرکزی آنجا بود که لیندلوف باید او را می دید. در مرحله بعدی هم وان بیساکا باید او را پوشش می داد تا اگر لیندلوف آن مهاجم را ندیده باشد هم دروازه تیم باز نشود. لابته لیندلوف به عنوان دفاع وسط وظیفه گرفتن مهاجم مرکزی آنها را داشت و باید از او چشم برنمی داشت. زاویه بدن لیندلوف کاملاً اشتباه بود. مدافعی که چنین اشتباهی می کند تیمش هم باید گل بخورد".

 

اسکولز در ادامه گفت: " روی گل دوم اشتباهات زیادی اتفاق افتاد و بدون شک کل خط دفاعی روی آن مقصر بودند. ولی به نظر من بزرگترین اشتباه را لیندلوف مرتکب شد. به نظرم لیندلوف به اندازه کافی خوب نیست که بتواند زوج هری مگوایر در خط دفاعی باشد. بارها گفته ام که یونایتد می‌تواند با یک دفاع وسط هم سر کند. اما اگر نیاز به دو دفاع وسط هست یونایتد می‌تواند در کنار مگوایر از مدافعی استفاده کند که قوی‌تر باشد و به بازی حاکم تر باشد".

 

 

دیدگاه‌ها