کد خبر : 1702717 | 27 مرداد 1399 ساعت 17:02 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

یاد جوانی ها کرده بودم

سرپرست ماشین سازی: بهترم، استراحت می کنم

سرپرست تیم ماشین سازی که در زمان بازی تیمش برابر تراکتور از فرط هیجان بیهوش و راهی بیمارستان شده بود ، شرایط خوبی دارد.

سرپرست ماشین سازی: بهترم، استراحت می کنم

به گزارش"ورزش سه"، کمتر کسی فکر می کرد که بازی تیم های تراکتور و ماشین سازی تبدیل به چنین بازی پرهیجانی شود. در طول فصل بارها مالکیت مشترک دو باشگاه به عنوان یک پوئن مثبت برای تراکتور از سوی برخی عنوان می شد اما ماشین سازی در دو بازی رفت و برگشت 3 امتیاز از تراکتور گرفت. 3 امتیازی که می توانست تراکتور را در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر نسبت به نایب قهرمانی و کسب سهمیه مطمئن کند.


این بازی پرهیجان و تاریخی اما اتفاقات عجیب هم داشت. در حالی که بازی تا دقیقه 70 بدون گل در جریان بود تراکتور توسط رضا اسدی به گل رسید. این نتیجه یعنی شکست ماشین سازی شرایط این تیم را نسبت به سقوط وخیم می کرد و همین موضوع فشار زیادی را روی بازیکنان و کادرفنی این تیم آورده است. فردین عابدینی اما در دقیقه 85 عاقبت گل تساوی ماشین سازی را گلی که در آن دقایق آنقدر هیجان داشت که سرپرست ماشین سازی را راهی بیمارستان کرد. سیدمحمدعلوی بعد از گل مساوی از شدت هیجان نقش زمین شد و با آمبولانس به بیمارستان رفت و مشخص شد که او خوشبختانه از خطر سکته قلبی گریخته است.


علوی در این رابطه گفت:" موضوع خاصی نبود، به یاد جوانی ها قصد داشتم خوشحالی کنم اما هیجان زیاد باعث شد از حال بروم. الان خداراشکر خوب هستم و مشکلی ندارم."

 

دیدگاه‌ها