کد خبر : 1702755 | 27 مرداد 1399 ساعت 21:17 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

آندر هررا:

قهرمانی چمپیونزلیگ رویای پاری سن ژرمن است اما...

آندر هررا، ستاره اسپانیایی پاری سن‌ژرمن می‌گوید که رویای این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است اما در عین حال نباید فشاری روی آنها باشد.

قهرمانی چمپیونزلیگ رویای پاری سن ژرمن است اما...

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس در این فصل 34 بازی در همه رقابت‌ها از جمله 8 مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برای پاری‌سن‌ژرمن انجام داده اما این دروازه بان کاستاریکایی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در مرحله نیمه نهایی مقابل لایپزیش غایب خواهد بود؛ مصدومیتی که در مسابقه برابر آتالانتا برای ناواس رخ داد و باعث شد که این دروازه‌بان مسابقه حساس نیمه نهایی را از دست بدهد.

 

با توجه به غیبت کیلور ناواس، دروازه بان دوم پاری سن ژرمن یعنی سرخیو ریکو در دیدار مقابل لایپزیش سنگربان تیم فرانسوی خواهد بود. آندر هررا، ستاره اسپانیایی PSG پیش از این تقابل حساس در این باره گفت: " ما سه دروازه بان فوق العاده داریم. سرخیو ریکو قبلاً چندین عنوان قهرمانی در لیگ اروپا کسب کرده است."

 

 

1520520

 

 

توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لایپزیش از آندر هررا تمجید کرد و او را یک رهبر واقعی خواند. با این حال هررا می‌گوید که این موضوع ربطی به کاپیتانی ندارد. او در این باره گفت: " از زمانی که من به پاریس آمدم کاپیتان تیاگو سیلوا است ، بنابراین من در مورد این سوال فکر نکرده ام. برای من کاپیتان تنها کسی نیست که بازوبند بر دستانش بسته شده است. به عنوان مثال مارکوینوس یک رهبر واقعی است. او زیاد صحبت نمی کند اما در تمرین و در زمین ، او یک رهبر است. نیمار یک رهبر دیگر است. کیلور ناواس و تیاگو سیلوا هم همینطور."

 

 

1519040

 

 

هررا در پایان پیرامون رویای پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: " "برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا یک رویا است اما ما نمی توانیم از الزام پیروزی صحبت کنیم. این یک رویا است اما فشار نیست."

دیدگاه‌ها