کد خبر : 1702847 | 28 مرداد 1399 ساعت 13:53 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

احتمالا خودشان کارهایی کردند که به ما شک دارند

واکنش تند تارتار به اتهام بزرگ در هفته آخر لیگ

سرمربی نفت مسجدسلیمان نسبت به صحبت های حسن آذرنیا و شایعات پیرامون هم خانواده بودن تیمش با پارس جنوبی قبل از بازی هفته آخر واکنش نشان داد.

واکنش تند تارتار به اتهام بزرگ در هفته آخر لیگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان که در لیگ نوزدهم نتایج خوبی به دست آورده و شرایط فنی مطلوبی با هدایت مهدی تارتار دارد، در آخرین مسابقه لیگ برتر میزبان پارس جنوبی است. نفتی ها که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند و امروز هم چک بازیکنان این تیم پاس نشد، با روحیه ای پایین به مصاف تیمی می روند که در کورس سقوط است و در تعیین سرنوشت دومین سقوط کننده نقش زیادی دارد.


در چنین شرایطی روز گذشته حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی طی مصاحبه ای شبهه هایی را درباره مسابقه نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی ایجادکرد. او با اشاره به صحبت های تارتار درباره مشکلات مالی تیمش و هم خانواده بودن دو باشگاه حرف هایی را درباره شائبه تبانی دو تیم بر زبان اورد که عجیب بود و حالا واکنش تارتار را به همراه داشته است.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص بیان کرد: «این نوع صحبت از سوی اقای آذرنیا شائبه ایجاد می کند. احتمالا خودشان با توجه به اینکه دو تیم هم خانواده در تبریز دارند، در گذشته حرکت هایی از این دست انجام داده اند که حالا به ما شک دارند.»


وی ادامه داد: «همه من را می شناسند و در فوتبال همه می دانند که مهدی تارتار اهل این مسائل نیست. من اگر حرفی درباره بی پولی تیمم زدم به خاطر این بود که بازیکنانم به حق و حقوق خود برسند. الان بازی ها روبه پایان است و مثل خیلی از مربیان که درباره مشکلات تیم شان حرف می زنند، ما هم مصاحبه کردیم.»


سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: «ما اگر بخواهیم کاری غیراخلاقی انجام بدهیم، در خفا این کار را می کنیم و نیاز نداریم در بوق و کرنا کنیم. تمام حرفمان این است که بازیکنان به حق و حقوق شان برسند و شک نکنید که با تمام وجود در آخرین بازی لیگ برتر و جام حذفی به میدان می رویم.»


تارتار در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: «آقای آذرنیا اگر می خواهد مرا بشناسد درباره ام از آقای زنوزی بپرسد. مالک باشگاه ماشین سازی مرا خیلی خوب می شناسد. واقعا تعجب می کنم در مجموعه ای که انسان شریفی مثل زنوزی بالای سر آن است یک نفر چنین مسائلی را بیان می کند. من در گسترش فولاد دوران خوبی در کنار آقای زنوزی داشتم و ایشان هم خوب شخصیتم را می شناسد.»


وی با اشاره به دیدار با پارس جنوبی در هفته پایانی و اینکه خودش این تیم را به لیگ برتر آورد و حالا می تواند سند سقوطش را امضا کند، گفت: «واقعا دوست نداشتم این اتفاق رخ بدهد و سقوط پارس جنوبی به دست تیم ما باشد اما به هر حال این شغل و حرفه مان است و نمی توانیم خدای ناکرده کوتاهی انجام بدهیم. شک نکنید با وجود مشکلاتی که داریم مقابل پارس جنوبی با تمام وجود بازی می کنیم و تلاش می کنیم تا موفق باشیم. البته واقعا دوست ندارم پارس جنوبی به دسته اول سقوط کند اما ما برای موفقیت تیم مان بازی می کنیم. ما اگر پارس جنوبی را ببریم به رتبه هشتم جدول صعود می کنیم و برایمان مهم است که در نیمه بالای جدول رده بندی باشیم.»

دیدگاه‌ها