کد خبر : 1703088 | 29 مرداد 1399 ساعت 19:47 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف مرحله رده بندی با ایده سوم مشترک؛

بهترین رتبه فوتسالی مشهدی‌ها به ثبت رسید

تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری اهواز با تصمیم سازمان لیگ به عنوان سومی مشترک رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان دست یافتند.

بهترین رتبه فوتسالی مشهدی‌ها به ثبت رسید

به گزارش "ورزش سه"، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود صبح فردا پیش از برگزاری دور برگشت دیدار مرحله فینال مس رفسنجان و ساپیا تهران در رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان، دیدار مرحله رده بندی به صورت تک بازی میان دو تیم هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری اهواز برگزار شود اما نامه‌نگاری هر دو باشگاه مبنی بر انصراف از این رقابت به دلیل شیوع بیماری کرونا و از سوی دیگر مصدومیت‌های پیش آمده و اعلام رضایت از طرح انتخاب دو تیم به عنوان سوم مشترک، سازمان لیگ با این درخواست موافقت کرد.

 

با این تصمیم تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری اهواز مشترکا جایگاه سوم فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آوردند؛ در رقابت‌های فصل پیش نیز ملی حفاری اهواز موفق شده بود با برتری مقابل دختران کویر کرمان این عنوان را از آن خود کند. مشهدی‌ها هم که با تیم سیاه جامگان در فوتسال بانوان و فرش آرا در فوتسال آقایان پیش از این در لیگ برتر فوتسال شرکت داشتند، با این عنوان سومی مشترک بهترین رتبه تاریخ خود را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها