کد خبر : 1703104 | 29 مرداد 1399 ساعت 22:00 | 127.8K بازدید | 1 دیدگاه

خط قرمز کومان روی نام هافبک اسپانیایی بارسا؟!

اسپورت مدعی شد که صحبت‌های رونالد کومان درباره فرانکی دی یونگ داغ کرمان گذاشته شدن سرخیو بوسکتس خواهد بود.

خط قرمز کومان روی نام هافبک اسپانیایی بارسا؟!

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ بعد از ارائه عملکرد فوق‌العاده در ترکیب آژاکس، مورد توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی قرار گرفت اما نهایتاً این بارسلونا بود که هافبک هلندی را به خدمت گرفت.

 

دی یونگ اما در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را برآورده کند. این اتفاقات در حالی رخ داد که همگان از توانایی های بالای فنی این ستاره جوان آگاه هستند اما این اعتقاد وجود داشت که هم ارنستو والورده و بعد از آن کیکه ستین از دی یونگ در پست مناسب و تخصصی استفاده نمی کردند.

 

 

1519656

 

 

در واقع این اعتقاد وجود دارد که دی یونگ در پستی که سرخیو بوسکتس در فصلی که گذشت در آن ایفای نقش کرد، بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد؛ موضوعی که لحظاتی پیش سرمربی جدید بارسلونا یعنی رونالد کومان نیز به آن صحه گذاشت و گفت: " فکر می کنم که دی یونگ در فصل گذشته در پست مناسب به کار گرفته نشده و به همین خاطر به او سخت گذشت."

 

حالا اما نشریه اسپورت کاتالونیا صحبت های رونالد کومان درباره دی یونگ را اینطور برداشت کرده که ستاره جوان هلندی فصل آینده زیر نظر هموطنش در پست قبلی یعنی هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت و این موضوع می‌تواند باعث نیمکت نشینی و یا حتی جدایی سرخیو بوسکتس شود.

 

 

1507693

دیدگاه‌ها