کد خبر : 1703219 | 30 مرداد 1399 ساعت 18:25 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

آلابا در آستانه تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

الیور کان اسطوره بایرن از نزدیک تر شدن به توافق با دیوید آلابا برای تمدید قرارداد خبر داد.

آلابا در آستانه تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده دیوید آلابا در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز این بازیکن با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. قرارداد این ستاره اتریشی یک سال دیگر به پایان می رسد و در صورت ادامه این روند، بایرن مونیخ تابستان سال 2021 این مهره ارزشمند را به رایگان از دست خواهد داد.

طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با آلابا مطرح و گفته شد که این بازیکن برای باقی ماندن در جمع باواریایی‌ها دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو طلب کرده که با مخالفت سران بایرن مونیخ مواجه شده است. همچنین گفته شده که در صورت عدم توافق، این بازیکن به احتمال فراوان راهی منچسترسیتی خواهد شد.

 

 

1488789

 

 

اولیور کان عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده حرفه‌ای مدافع اتریشی این تیم گفت:« در حال حاضر به طور مرتب با آلابا و مدیر برنامه‌هایش در تماس هستیم. نمی‌توانم درباره محتوای مذاکرات‌مان چیزی بگویم، اما فکر می‌کنم که ما به تمدید قرارداد دیوید نزدیک‌تر شده‌ایم.

فضای آخرین مکالماتی که با یکدیگر داشتیم، بسیار دلپذیر بود. هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد برای حفظ آلابا انجام خواهیم داد. در حال حاضر به شخصه نسبت به حفظ و تمدید قرارداد دیوید خوش‌بین هستم.»

 

 

1515595

 

 

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون در 385 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده 31 گل هم به ثمر برساند.

او با بایرن به 19 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

 

دیدگاه‌ها