کد خبر : 1703392 | 31 مرداد 1399 ساعت 11:54 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان - پرسپولیس؛دعوا بجای سوپرگل(عکس)

وینگر سرعتی سایپایی‌ها نتوانست به مانند روزهای حضور در دیگر تیم خودروساز لیگ مقابل پرسپولیس بدرخشد و گل بزند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از حواشی و جذابیت‌های دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در هفته پایانی لیگ نوزدهم، رویارویی مرتضی آقاخان و سرخ‌پوشان بود؛ آقاخان که در یک و نیم فصل حضورش در استقلال هیچ‌گاه برای آبی‌ها به میدان نرفت و مصدومیت های پی در پی باعث شد تا وی فرصت بازی برای استقلال را از دست بدهد و سرانجام در لیست مازاد مجیدی قرار گرفت و سایپا را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد، می‌خواست بار دیگر مقابل پرسپولیس توانایی‌های خود را اثبات کند.

 

 

1521314

 

 

آخرین بار که نام مرتضی آقاخان بر سر زبان‌ها افتاد در دیدار با پرسپولیس و با پیراهن تیم پیکان بود؛ آقاخان در لیگ هفدهم روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه پرسپولیس را فرو ریخت تا گلی سه امتیازی به قهرمان فصل زده باشد. اما شب گذشته و در دیدار با شاگردان یحیی، آقاخان هیچ شباهتی به آن ستاره دو فصل قبل نداشت و نتوانست حتی یکبار هم دروازه پرسپولیسی‌ها را تهدید کند.

 

در تنها صحنه‌ای که نام آقاخان چندین بار بر زبان آمد، صحنه مشکوک برخورد توپ به دست سید جلال حسینی بود که داور اعلام پنالتی نداشت و وینگر سایپایی‌ها از کوره در رفت و اعتراضات شدیدی را داشت؛ اعتراضاتی که توأم با درگیری لفظی با حسین کنعانی زادگان هم شد و در نهایت یک کارت زرد برای مرتضی آقاخان به همراه داشت تا شب بد او در آزادی با یک کارت زرد تکمیل شود.

 

1521315

 

1521317

 

1521316

دیدگاه‌ها