کد خبر : 1703426 | 31 مرداد 1399 ساعت 14:09 | 35.9K بازدید | 3 دیدگاه

اتفاقات خوبی در پایان فصل برای استقلال رقم خورد

نیکبخت: نباید قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم فاتح دربی پیش رو خواهد شد.

 نیکبخت: نباید قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد استقلال در لیگ نوزدهم بیان کرد: با این همه فشار و حجم حاشیه استقلال به نظرم در آخر فصل رتبه خوبی را بدست آورد.به غیر از فرهاد، بعد رفتن استراماچونی کسی جرات تحویل گرفتن تیم را نداشت. او با شجاعت مسئولیت قبول کرد و مزد آنرا هم گرفت.


وی افزود: در تیم همه سنگ تمام گذاشتند. اگر استراماچونی می ماند استقلال مدعی اصلی قهرمانی لود اما این اجازه را ندادند.نباید قهرمانی پرسپولیس و عملکرد این تیم در زمین را زیر سئوال برد اما بیرون زمین از این تیم بیشتر از استقلال حمایت شد..استقلال بیرون زمین فقیر بود و دلسوزی نداشت.


او در ادامه درباره حواشی استقلال نیز گفت: استقلال سالها است که حاشیه دارد. زمان ما حتی حواشی بیشتر بود اما مدیریت میشد.یکی از مسائل که به استقلال ضربه در این چند سال زده ریزش زیاد بازیکنان این تیم است.در نقطه مقابل اما پرسپولیس چند سال است اسکلت خود را حفظ کرده است.در کل فصل به شیرینی برای استقلال به پایان رسید.کسب سهمیه و به دست آوردن عنوان آقای گلی و بهترین پاسور اتفاقات خوبی بود.


نیکبخت در پایان درباره دربی پیش رو نیز اظهار داشت:دربی به دلیل اینکه باید برنده داشته باشد یکی از بهترین دربی ها خواهد شد.پرسپولیس برای اثبات شایستگی قهرمانی خود در لیگ به میدان می‌رود واستقلال هم می‌خواهد با این برد ثابت کند بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران است.فکر می‌کنم این استقلال فاتح دربی باشد.

دیدگاه‌ها