کد خبر : 1703504 | 31 مرداد 1399 ساعت 21:37 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ژاپنی: به توصیه کاگاوا به لیورپول پیوستم

مینامینو ستاره ژاپنی لیورپول می‌گوید پیش از پیوستن به این تیم گزینه‌های دیگری داشته و به توصیه شینجی کاگاوا لیورپول را انتخاب کرده است.

ستاره ژاپنی: به توصیه کاگاوا به لیورپول پیوستم

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو ستاره ژاپنی لیورپول که تنها چند ماهی از پیوستنش به قهرمان لیگ برتر انگلیس می‌گذرد می‌گوید پیش از ملحق شدن به لیورپول گزینه‌های دیگری هم در اختیار داشته ولی بعد از مشورت با شینجی کاگاوا اسطوره فوتبال ژاپن و بازیکن سابق منچستریونایتد و دورتموند به این نتیجه رسیده که بهتر است لیورپول را انتخاب کند.

 

1521467

 

مینامینو بعد از درخشش برای باشگاه سالزبورگ اتریش به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا در نهایت با قراردادی 10 میلیون دلاری در ماه ژانویه به لیورپول پیوست.

 

مینامینو در این باره گفت: " وقتی قرار بود از سالزبورگ به تیم دیگری ملحق شوم با کاگاوا صحبت کردم و گفتم نظر تو چیست؟ او گفت کلوپ مربی ای است که بازیکنانش را خیلی خوب می فهمد. با توجه به تجربه ای که کاگاوا از کار کردن با کلوپ داشت ترجیح دادم به حرف او گوش بدهم و لیورپولی بشوم".

 

مینامینو در نیمه دوم فصلی که گذشت 14 بازی برای لیورپول انجام داده و چند ماه بعد از لیورپولی شدن قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده.

 

 

دیدگاه‌ها