کد خبر : 1703708 | 02 شهریور 1399 ساعت 01:48 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

نجاریان و به نام کردن لقب میگ میگ!

مدافع راست بهبهانی فولاد با سرعت فوق‌العاده و قدرت دریبل زنی در سمت راست خط دفاعی تیمش نمایش درخشانی داشته است.

نجاریان و به نام کردن لقب میگ میگ!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شب گذشته فولادخوزستان باعث شد تا در نهایت قرمزپوشان اهوازی جشن سهمیه آسیایی را کسب کند.

 

مجتبی نجاریان مدافع راست بهبهانی از جمله بازیکنانی بود که هرگاه در تیم فولاد به میدان رفت، توانست موثر باشد و با سرعت خیره کننده خود مدافعین چپ تیم‌ها را آزار بدهد. او در دیدار با تراکتور و در حالی‌که آماده تعویض بود تا از زمین اخراج شود اما با سرعت فوق‌العاده خود با جا گذاشتن اشکان دژاگه یک موقعیت عالی خلق کرد که مدافع تراکتور آن‌را به زحمت به کرنر فرستاد.

 

سرعت مثال زدنی و قدرت دریبل نجاریان خصوصا در نیم‌فصل دوم، دست نکونام را برای پست دفاع راست گرفت، این بازیکن بهبهانی در دیدار با استقلال موفق شد با یک ضربه دقیق پس از حرکت دیدنی گلزنی کند و تک گل سه امتیازی خود در فصل نوزدهم را درون دروازه سید حسین حسینی بفرستد.

 

نجاریان که ابتدا به عنوان وینگر راست و چپ در تیم‌های پایه فولاد بازی می‌کرد، در فولاد یک خط عقب تر آمده و سابقه بازی در تیم ملی امید را هم دارد. قطعا این بازیکن آینده درخشانی خواهد داشت و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. هواداران فولاد که به نحوه بازی وی علاقه دارند، سرعت نجاریان را به سرعت باد تشبیه کرده‌اند و لقب میگ میگ را به مدافع خود داده‌اند.


با این استعدادی که دفاع راست جوان فولاد از خود نشان داده، این امید را در در هواداران ایرانی زنده کرده که دوباره یک بک راست از خوزستان به تیم ملی ایران معرفی شود؛ مثل جام ملت های ۲۰۰۴ و جام جهانی ۲۰۰۶ که حسین کعبی با تکنیک بالا و مسئولیت پذیری قابل توجه، چشم ها را به خود خیره کرده بود؛ همان کسی که حالا روی نیمکت فولاد حضور دارد و نجاریان جوان نیز می‌تواند از تجربه اش بهره ببرد.

 

دیدگاه‌ها