کد خبر : 1703777 | 02 شهریور 1399 ساعت 14:42 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات اسنوکر بازیکنان برتر کشور برگزار می‌شود

مسابقات اسنوکر بین شانزده بازیکن برتر رنکینگ کشوری و هشت بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال برگزار می‌شود.

مسابقات اسنوکر بازیکنان برتر کشور برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مسابقات اسنوکر بین شانزده بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر بزرگسالان با همکاری کمیته تیم‌های ملی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. شانزده بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر باید با مراجعه به هیئت استان محل زندگی، معرفی‌نامه خود را به منظور حضور در این رقابت‌ها دریافت کنند. این مسابقات یازدهم تا چهاردهم شهریور ماه در پایگاه قهرمانی آزادی انجام خواهد شد.

 

همچنین مسابقات اسنوکر بین هشت بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال و شانزده نفر برتر بزرگسالان با همکاری کمیته تیم‌های ملی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود. هشت بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر باید با مراجعه به هیئت استان محل زندگی، معرفی نامه خود را برای حضور در این رقابت‌ها دریافت کنند. این مسابقات یازدهم تا چهاردهم شهریورماه در پایگاه قهرمانی آزادی انجام خواهد شد. برنامه و جدول مسابقات چهارشنبه پنجم شهریور ماه اعلام می‌شود.

 

علاقه مندان به شرکت در این رقابت تا روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه برای ارسال معرفی نامه خود به فدراسیون از طریق اتوماسیون اداری فرصت دارند در غیر این صورت و عدم ارسال معرفی نامه به منظور انصراف شخص از مسابقه محسوب می‌شود. به منظور حفظ سلامتی و رعایت قوانین و مقررات بهداشتی، شرکت کنندگان میبایست فقط در ساعت اعلام شده و بدون داشتن همراه در سالن مسابقات حضور پیدا کنند و پس از پایان، هرچه سریع تر سالن مسابقات را ترک کنند.

 

در این مسابقات که در نهایت بین شانزده بازیکن برتر بزرگسالان و هشت نفر برتر زیر 21 سال برگزار می شود به سه نفر برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها