کد خبر : 1703889 | 02 شهریور 1399 ساعت 23:30 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

عشق به مسی هم کلوپ را از لیورپول جدا نمی کند

میرر مدعی شد که یورگن کلوپ با وجود علاقه زیاد به کار با لیونل مسی اما لیورپول را ترک نخواهد کرد.

عشق به مسی هم کلوپ را از لیورپول جدا نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز و تاریخی بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ بود که سران بلوگرانا کیکه ستین را برکنار و رونالد کومان هلندی را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کردند.

 

امروز اما یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد. یوردی فاره در این باره گفت: " اگر رونالدو کومان خوب کار کند، مطمئنا جایگاهش را حفظ خواهد کرد. البته بدیهی است که ما نقشه راه خودمان را داریم و از همین حالا مذاکراتی با یورگن کلوپ را آغاز کرده ایم، زیرا به نظر می رسد بارسا به چنین کسی احتیاج دارد."

 

 

1521894

 

 

حالا اما میرر به شایعه حضور یورگن کلوپ در بارسلونا واکنش نشان داده است. این منبع انگلیسی مدعی شده که سرمربی آلمانی لیورپول علاقه زیادی به کار کردن با لیونل مسی دارد. کلوپ بارها از فوق ستاره آرژانتینی به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرده و او را در مقایسه با رقیب پرتغالی اش یعنی کریستیانو رونالدو بازیکن بهترین تلقی کرده است اما در عین حال او کاملاً از حضور در آنفیلد راضی است و قصد دارد به ماجراجویی خود در این تیم ادامه دهد. در واقع حضور او در نوکمپ تنها یک شایعه است.

دیدگاه‌ها