کد خبر : 1704622 | 06 شهریور 1399 ساعت 18:11 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

الان زمان تلخ کردن کام هوادار نیست

اولیایی:عدم صداقت باعث مشکلات استقلال است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید از مصاحبه هفته پیش معاون وزیر می شد حدس زد خبرهایی در راه است.

اولیایی:عدم صداقت باعث مشکلات استقلال است

کاظم اولیایی در گفت و گوبا خبرنگار "ورزش سه"، درباره استعفای ناگهانی فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال بیان کرد: متاسفانه عدم صداقت باعث شده این مسائل پیش بیاید. اما حرف من یک چیز است؛ اینکه الان نباید کام هواداران را تلخ کنیم. بعد از مدت ها یک بازی شده و ما 6 گل زده ایم . 6 گلی که مستند است و نباید اجازه بدهیم لبخندی که روی لب هوادار است از بین برود.


وی ادامه داد: الان وقت استعفا دادن و این مسائل نیست. من نمی خواهم بگویم چه کسی مقصر است. فقط می گویم نباید خودخواه باشیم. چه مدیرو چه سرمربی نباید اجازه بدهیم هواداران ناراضی باشد. دربی مهم بود که به برد رسیدیم. الان زمان سکوت است. بگذاریم هوادار نفس بکشد. تسویه حساب های شخصی را هم برای بعد بگذاریم.


مدیرعامل سابق استقلال همچنین گفت: چند روز قبل که علی نژاد معاون وزیر ورزش اعلام کرد آقای سلطانی فر در جریان سفر مدیران استقلال به ایتالیا نبوده مشخص بود که دارد کد می دهد و خبرهایی در راه است. آنها ترسیدند و زود خودشان را کنار کشیدند. من الان هم نمی خواهم قضاوتی میان فرهاد مجیدی و مدیرعامل انجام بدهم اما احساس می کنم حق هوادار استقلال دارد ضایع می شود.


سعادتمند در پایان افزود: از نظر من هرگونه اقدامی که در این شرایط خوشی و لذت را از هوادار بگیرد، قبیح است و باید جلویش را بگیریم.

دیدگاه‌ها