کد خبر : 1704862 | 08 شهریور 1399 ساعت 17:20 | 54.3K بازدید | 3 دیدگاه

دو مهاجم جدید در آستانه انتقال به یوونتوس

ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی و باتجربه رم در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.

دو مهاجم جدید در آستانه انتقال به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آندره پیرلو در اولین نشست خبری بعد از قبول هدایت یوونتوس اعلام کرد گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی دیگر جایی در رختکن این تیم ندارد و از یووه جدا خواهد شد. در این چند روز اسامی فراوانی برای جانشینی ایگواین مطرح شدند و حالا گاترتا دلااسپورت اعلام کرد ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم با رقم پایه 10 میلیون یورو و دو میلیون پاداش احتمالی به زودی با یوونتوس قرارداد امضا می کند.

 

1492283

 

ادین ژکو در سالهای اخیر و همین تابستان به شدت مورد توجه اینتر نیز قرار داشت، اما به نظر می رسد او در مورد پروژه جدید آندره پیرلو قانع شده و قصد دارد فصل بعد در تورین به میدان برود. چند سال قبل نیز یوونتوس موفق به جذب میرالیم پیانیچ از رم شده بود و تجربه موفق این انتقال آنها را امیدوار به درخشش ادین ژکو کرده است.

 

همچنین مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی اورتون دیگر گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله است. مویس کین تابستان سال گذشته و با رقم 27 میلیون یورو به اورتون فروخته شد، اما به نظر این بازیکن جوان از حضور در لیگ برتر رضایت نداشته و قصد دارد دوباره به ایتالیا بازگردد. بدین ترتیب باید ادین ژکو و مویس کین را دو عنصر جدید و هجومی بیانکونری برای فصل بعد دانست و اینگونه دیگر تمام بار گلزنی روی دوش کریستیانو رونالدو نخواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها