کد خبر : 1705033 | 09 شهریور 1399 ساعت 22:40 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو؛زمان جلسه بارسا و پدر مسی مشخص شد

موندو مدعی شد که باشگاه بارسلونا و شخص جوزپ بارتومئو روز چهارشنبه با پدر لیونل مسی جلسه ای را برگزار خواهند کرد.

ادعای موندو؛زمان جلسه بارسا و پدر مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا به یک کلاف پیچیده تبدیل شده است و هر روز این اتفاق ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند. امروز حتی لالیگا نیز به اتفاقات رخ داده طی روزهای اخیر واکنش نشان داد و اعلام کرد که حق کاملا با باشگاه بارسلونا است و فوق ستاره آرژانتینی تنها در صورت پرداخت شدن بند فسخ 700 میلیون یورویی اش می تواند نوکمپ را ترک کند.

 

 

1523549

 

 

بیانیه لالیگا اما باز هم توسط برخی منابع مورد تکذیب قرار گرفت چرا که طی یکی، دو ساعت اخیر اوندا سرو و اکیپ برخلاف بیانیه این نهاد اعلام کردند لیونل مسی می تواند در پایان فصل به صورت آزاد و بدون بند فسخ 700 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شود؛ ادعایی که سردرگمی درباره این داستان را به اوج خود می رساند.

 

با این حال به نظر می رسد که تنها در صورتی تکلیف این قضیه به طور قطعی مشخص خواهد شد که جلسه ای در این رابطه بین پدر لیونل مسی که مدیر برنامه او نیز محسوب می‌شود و رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو برگزار گردد؛ اتفاقی که حالا منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو مدعی شده که رخ خواهد داد و قرار است خورخه مسی و بارتومئو روز چهارشنبه با یکدیگر مذاکره کند.

 

 

1521660

 

 

البته موندو در عین حال مدعی شده که موضع هر دو طرف پیش از این جلسه کاملا مشخص است. خورخه مسی به دنبال راهکاری بدون دردسر برای جدایی پسرش است و باشگاه بارسلونا نیز نمی‌خواهد فوق ستاره آرژانتینی را بفروشد.

دیدگاه‌ها