کد خبر : 1705086 | 10 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان ایرانی با "گوادالاخارا" وارد می شود

استارت هندبال لالیگا با حضور تماشاگران!

فصل جدید لیگ هندبال اسپانیا با حضور دروازه بان تیم ملی ایران و البته ورود محدود تماشاگران به سالن ها از این هفته آغاز می شود.

استارت هندبال لالیگا با حضور تماشاگران!

به گزارش "ورزش سه"، سعید برخورداری که فصل گذشته در ترکیب تیم گوادالاخارا در لالیگای اسپانیا به میدان رفت و با درخشش خود در لیست 10 دروازه بان برتر این مسابقات هم قرار گرفت، مدتی است که به این کشور سفر کرده و در تمرینات تیمش برای فصل جدید شرکت می کند.


با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است از چهارشنبه هفته جاری مسابقات هندبال لیگ اسپانیا آغاز شود و برخورداری هم آماده قرار گرفتن درون دروازه گوادالاخارا است.


البته مسئولان سازمان لیگ هندبال لالیگا یک شرط برای شروع به موقع مسابقات اعلام کردند و آن هم تعداد کم تست های مثبت بین بازیکنان است؛ موضوعی که طی یکی، 2 روز آینده نهایی می شود.


نکته جالب درباره لیگ هندبال اسپانیا صدور مجوز ورود تماشاگران به سالن است. سعید برخورداری در این باره به ایسنا می گوید: این موضوع بستگی به قوانین هر استان دارد. تعدادش را استان و شرایطش تعیین می‌کند، به ما اجازه حضور تنها ۱۰۰ تماشاچی داده‌اند. البته برخی استان‌ها ۵۰۰ تماشاچی هم می‌توانند داشته باشند. همه تماشاچیان با فاصله‌گذاری زیاد و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در سالن حضور داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها